{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.756 visninger | Oprettet:

Motorblæser peugeot 206+ {{forumTopicSubject}}

Hej folkens (Jeg har virkelig brug for noget kyndig hjælp)

Jeg har problemer med min motorblæser der i første omgang slet ikke virkede. Jeg konstaterede i første omgang at det var relæerne der var brændt sammen da de kom i kontakt med væske. Disse fik jeg fikset og ventilatoren virkede som den skulle efterfølgende, hvor den automatisk tændte når motor temperatur steg. Men men men... så lige pludseligt stoppede den med at virke igen. Mens bilen var tændt steg jeg ud (i frustration), kravlede ned på alle 4 og give den et lille slag, og så begyndte den bare at virke igen??? Jeg prøvede at slukke bilen og tænde den her idag gentagne gange med nogle tidsmellemrum og den virker tilsyneladende som den skal. Nu ved jeg simpelthen ikke hvad der kunne være galt. Synes selv at det "el-arbejde" jeg fik lavet var godt og jeg sørgede for at isolere relæerne så meget at ikke engang vil en flodbølge kunne gøre dem våde igen.
Er det fordi blæseren er ved at være for slidt.

PS
stemningsbillederne er vedlagt

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Motorblæser peugeot 206+
  • #1   30. jun 2017 PS
    Efter jeg fik fikset kabel/relæ problemet havde jeg haft en funktionel blæser i ca. 1 uge...

profilbillede
  • #3   1. jul 2017 Nu har jeg set lidt på det igen. Når motoren kommer over "middeltemperatur" bliver ventilatoren ikke tændt. Ligeså snart jeg tænder for aircondition så starter den som den skal??? Selv om jeg slukker aircondition fortsætter ventilatoren med at spinne indtil motoren opnår optimalt arbejdstemperatur, og så slukker den som den skal. Det er vildt underligt. Der sidder to relæer til ventilatoren og jeg har kun skiftet den ene ud, da den anden virkede til at være ok (via "øjeninspektion"). Kunne det være at det er grundet den anden relæ?

• #5   16. jun 2018 Hvor sidder blæse relæet placeret?

Kommentér på:
Motorblæser peugeot 206+

Annonce