1.073 visninger
|
Oprettet:
Motorblæser {{forumTopicSubject}}
Har en Peugeot 206 1,4 S-Line fra 2006, benzin. Har tilfældigt bemærket nogle gange, at kølerhjelmen er meget varm, selv efter en kort køretur på 10-12 km. Der er ingen advarsel om temperatur i bilen og temperaturmåler står på omkring 90. Har hørt, at der kan være tale om defekt relæ, defekt termostat eller noget med toppakningen. Hvordan finder jeg ud af, hvad der er galt ? Relæ og termostat koster jo ikke en bondegård, så er det bare at udskifte begge disse ting og så se, om det hjælper ?
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 33 Biler: 3 Emner: 59 Svar: 11.050
jan 2014
Følger: 2 Følgere: 29 Biler: 2 Emner: 29 Svar: 1.093
aug 2018
Følger: 10 Emner: 2 Svar: 2
jan 2014
Følger: 2 Følgere: 29 Biler: 2 Emner: 29 Svar: 1.093
aug 2018
Følger: 10 Emner: 2 Svar: 2
jan 2014
Følger: 2 Følgere: 29 Biler: 2 Emner: 29 Svar: 1.093
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 33 Biler: 3 Emner: 59 Svar: 11.050
Men lad den stå i tomgang rigtig længe og tjek om blæseren ved køleren starter, ved at du bliver ved med at holde i tomgang, og bliver bilen 100 grader uden at blæseren starter, så skal du nok have tjekket op på kølerblæserkontant eller kølerblæseren.
Motorblæser