{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.379 visninger | Oprettet:

"Rallen" som en rigtig gammel dieselbil på opel insignia. {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Min ca. 6år gamle insignia er begyndt at sige lidt ligesom ovenstående + at den lige skal have et par ekstra omgange når man starter den. (Den har lige fået nyt batt., da det gamle kollapsede)
Jeg er ikke den skarpeste til motor, men har googlet mig lidt rundt på nettet, og fundet ud af at det måske kan være dyserne eller gløderør.. Har det overhovedet noget med mit problem at gøre?

Jeg har kigget lidt efter nogle dyser:
hvad er forskellen på disse?
https://www.bildeleshop.dk/bosch/1155717
https://www.bildeleshop.dk/bosch/7278440

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "Rallen" som en rigtig gammel dieselbil på opel insignia.
  • #1   28. jul 2017 Hvordan raller den tikker den eller rasler banke? ?

• #2   28. jul 2017 Tilsodet i dsugning og dyserspidser ... Få den renset mekanisk i i dsugni g, og kør en dyserens direkte på indsprøjtning(der skal en maskine til). Hvis gløderør er dårlige er det kun når den er kold den er svær at starte. Ikke varm.
    Men få en tester på og læs fejl og parametre ud, så har du en ide om hvor du skal starte

• #3   30. jul 2017 @freeway: Det lyder som en gammel rugbrødsmotor, ved ikke lige hvordan jeg skal beskrive det. Det lyder ihvertfald ikke som en normal diesel.

@johan p: Er dette en dyr omgang den skal ha? Hvad er det for nogle parametre, jeg har den der MobilScan, kan jeg se noget der? Der er Ingen fejl på styringen lige nu. Mht starten, så gør den det både på kold og varm. Den skal "hvis man kan sige det sådan" tage 3 omdrejninger inden den starter. Har sat et større startstrøms batt i, da det andet kollapsede, og troede lidt problemet var der.

Kommentér på:
"Rallen" som en rigtig gammel dieselbil på opel insignia.

Annonce