1.332 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Snyd med KM tæller Snyd med KM tæller

Hej, jeg går og overvejer at købe en Skoda Superb fra 2012 som er blevet importeret i 2016..
Jeg er lidt bange for at bilen har gået flere km. end den viser..
Er der nogle der ved om man kan afsløre det på nogle måde når den ikke har været i Danmark fra ny af??

Speedo viser 140000 km, men man ser jo ofte biler af den type,der har gået meget længere på 5 år..

På forhånd tak:-)

Slå lyden til
00:00
/
00:23
LIVE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

PEUGEOT E-5008 - DET KAN GØRES BEDRE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY SUZUKI EVITARA - SÅDAN KØRER DEN!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

VW ID.7 TOURER GTX - FEDESTE VW PÅ MARKEDET!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

DENZA Z9 GT - KINESISK OVERKLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

ZEEKR 7X - DE FØRSTE INDTRYK!

NOW PLAYING

SKODA ELROQ - ET UDMÆRKET VALG!

NOW PLAYING

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Snyd med KM tæller
  • #1   23. aug 2017 Der er vel servicebog med til den når den er så ny ?

Så tjek km tal overens med de service der er blevet udført..

• Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

Følgere: 14 Svar: 2.886
    #2   23. aug 2017 synsrapporter ?

• #3   23. aug 2017 #2 "som er blevet importeret" syns rapporter hjælper ikke her.
    Det er stort set kun på disse breddegrader at man har sådan et "styr" på kilometer stand via syns rapporter.

Men ved tilkoble VCDS kan der udlæses kilometer stand, om nogen så er i stand til snyde her skal jeg ikke kunne sige, men det tager ikke mange minutter lige at sætte stikket i.

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.627
    #4   23. aug 2017 Jeg mener ikke at det kan tjekkes med computer, så snart du går ind og ændre km tallet, så bliver det gemt i computeren, og det gamle forsvinder smiley

Men hvis du er i tvivl, så se efter de normale steder med slidtage, rattet, sæder, visker/lys arme osv.. Hvis der er synligt slid på det, så er der en risiko for at den har kørt mere.

Desuden ville syn ik hjælpe meget, da snyden nok ville ske inden den blev synet for første gang (Dansk eller import, første og eneste syn var sket i 2016)
    Tyskerne regner med at 1/3 del af deres salgsbiler har snyd med km, og er nok ca det samme i resten af eu..

• #6   23. aug 2017 Jo jo, så må man tjekke om det er tilfældet, hvis alle stempler er ens og med samme skarpe farve, så får det forhåbentlig alarmklokkerne til at ringe...

• #8   23. aug 2017 Stelnr og ud på Skoda og hør hvad der står i deres computer,gjorde jeg engang med en Passat som viste sig at havde kørt over 100.000 km mere end speedo sagde.

• #9   23. aug 2017 Hej
    Brugsspor på rat, pedaler, betjeningsknapper, indstigningspaneler, skruefæster på motorbundplade, ridser ved dørhåndtag, slør i viskermekanisme, gummibøsninger ophæng og venstre dørhængsel. Alle gode indikationer om dytten har præsteret mere end opgivet. Hvis tvivl byd tilsvarende mindre eller hold afstand.
    MVHKP

• #10   24. aug 2017 Tak for de gode svar smiley

Kommentér på:
Snyd med KM tæller

Annonce