{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udluftning af køler Peugeot 206
  • Daniel C
    Daniel C Tilmeldt:
    okt 2009

Følgere: 3 Emner: 15 Svar: 1.330
    #1   7. okt 2017 Du holder bare dækslet lukket så systemet kan lave tryk.

• #2   7. okt 2017 kan ikke huske om 206 er det samme system som på min 307er . men har lige skiftet kølervæske da jeg gik alt igennem på min motor . jeg fyldte kølervand på mens den var stoppe åbnet den udluftning skrue det sider på den ene slange til varmeelementet til varmeblæseren inde i bilen og fyldte så på ind til der kom vand ud af den skrue. så startet jeg motoren og lod den gå ind til at termostaten åbnet og så fyldte jeg det sidste på til max og så var den udluftet .

• #3   7. okt 2017 Der siddet udluftningsskruer på termostathus og øverste slange til varmeapparat. Evt også på køler alt efter årgang.

• Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 14 Svar: 15
    #4   7. okt 2017 Freeway, lukkede du for udluftningsskruen da du startede motoren, eller lod du den stå åben?

• #5   7. okt 2017 jeg lukket da der kun kom kølervand ud af den mens den var stoppet . så startet jeg den og lod den blive varm og termostat åbnet så fyldte jeg den op til max og så var den helt udluftet

• #6   8. okt 2017 Husk at varmen inde i bilen skal stå på Max. Når du udlufter

• #7   8. okt 2017 de har ingen ventil i slangerne eller til varmelegemet. så man behøver ikke have den til at står på fuld varme inde i bilen. da kølevandet altid løber igennem varmelegemet, lige meget hvad . men jeg gør det nu altid selv,det gammel vane, så man kan mærke at kølervandet er helt rundt. og det giver varme.

• Tommy A
    Tommy A Tilmeldt:
    sep 2013

Følgere: 2 Emner: 2 Svar: 2
    #8   22. apr 2020 En der vil forklare mig..trin for trin, hvordan jeg udluftet Peugeot 206 1.4 hdi( vil skifte væske)Har læst så mange måder at gøre det på...Så hvis jeg kan få det 100% rigtig fortalt,vil det være en stor hjælp..vil jo helst ikke gøre det forkert

Kommentér på:
Udluftning af køler Peugeot 206

Annonce