Bmw m50b25 mister trækkraft . tomgang op/ned Bmw m50b25 mister trækkraft . tomgang op/ned
hej
har haft periodisk problem med den mister trækkraft kortvarigt de sidste 5-6 måneder som kun er kommet mere og mere jeg skiftede tændrør uden nogen forskel. fik fuld pedal den anden dag og nu er det helt af H til
når den er kold er det ikke slemt men varm begynder den og hakke der ud af og når den står i tomgang varm så hopper den op og ned og nærmest skyder lidt i udstødning (fed blanding???)
når jeg hiver stik på MAF ud så går den perfect i tomgang. så MAF giver signal og tror ikke det er tændningsystem for så burde den også brokke sig ligegyldigt om MAF er tilsluttet elle aj.
da jeg ville optage det. lod jeg den rame begrænser engang og vupti fin tomgang og køre fint COME ON!!!
MAF - af nyer dato og giver signal . rensede den aligevel med iso-alkohol ingen ændring
tændrør - er nye og gnister som de skal
tændspoler - nyer dato test med multimeter alle OK
jeg tror det er elektronisk = blandingen... der kommer meget røg som lugter samt har den benz forbrug været meget dårligt.
lampesonden ???? hvordan kan man teste såden en evt.
okt 2006
Følger: 119 Følgere: 125 Biler: 14 Emner: 45 Svar: 2.139
apr 2012
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 4 Svar: 10
okt 2006
Du kan kun måle lambda ud med scope, det eneste du kan måle med et alm multimeter, er opvarmningen. Det kan ohmes ud.
apr 2012
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 4 Svar: 10
tak for indput morten .
okt 2006
apr 2013
Følger: 30 Følgere: 29 Emner: 6 Svar: 6
Bmw m50b25 mister trækkraft . tomgang op/ned