{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.317 visninger | Oprettet:

Adnan M
Adnan M
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Startproblemer {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg har et problem med min Peugeot 307 sw 2,0 Benz. Når jeg drejer nøglen for, at tænde bilen ryster den bare, den gider ikke tage fat. Prøvede at tænde den idag, det virkede. Jeg parkerede bilen på et tidspunkt for, at gå ind og spise, og efter jeg kom ud. Gad den ikke tænde da jeg drejede på nøglen. Den rystede bare. Jeg er ikke sikker på om det er tændingen, der er noget galt med eller om batteriet er helt dødt og der ikke kommer nok strøm ud af den. Håber i ved hvad det kan være, hvis jeg har været præcis nok.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Startproblemer
  • #1   10. mar 2018 Hmmm, endnu mere beskrivelse ku være fint.

Roterer starteren ligeså hurtigt som den plejer?
    Slår motoren prutter? Som i at den tænder en gang i mellem?
    Prøv evt startgas, hvis den kan starte på det, så er det dit fuelsystem du skal kigge på, hvis det ikke hjælper, så er det formodentligt manglende gnist.

• Adnan M
    Adnan M Tilmeldt:
    maj 2016

#2   10. mar 2018 Jaa den roterer som den plejer, men det er selve gnisten som ikke kommer. Hvis jer lader den stå lidt så kan man godt tænde den hvis man er heldig. Har tændt den to gange idag, men hvis jeg lader den være slukket, og prøver at tænde den efter et par minutter så vil den ikke. Den ryster og slukker bare

• Adnan M
    Adnan M Tilmeldt:
    maj 2016

#3   10. mar 2018 Motoren slår ikke prutter, men når jeg drejer nøglen ryster den bare. Tror den leder efter gnisten

• #4   11. mar 2018 Kører benzinpumpen når bilen ikke kan starte?

• Adnan M
    Adnan M Tilmeldt:
    maj 2016

#5   11. mar 2018 Mener du selve benzin måleren eller?

• #6   11. mar 2018 Nej jeg mener om benzinpumpen i tanken kører.
    Men ikke for noget. Hvis du ikke ved forskel på en benzinpumpen og en benzinmåler.. Så tror jeg ikke du selv finder fejlen på bilen.. få den kørt på værkstedet...

Kommentér på:
Startproblemer

Annonce