{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
887 visninger | Oprettet:

Klog BMW mand søges {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg søger en mand der har styr på bmw motor og el, da jeg står med en e30 hvor der er langt en m54 motor i. Den tørner, gnister og har benzin oppe i dysebroen. men af en eller anden grund åbner den ikke dyserne, og nu er jeg løbet tør for bud på hvad der er galt. findes der en klog bmw mand i midtjylland der har lyst til at hjælpe?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Klog BMW mand søges
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    apr 2006

Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
    #1   31. jul 2018 Problemet ligger nok med nøglen/EWS/motorstyring.
    Hvis tingene ikke er synkroniseret ordenligt, så kan den slå dyserne fra. Er prøvet i tidligere e30ér..

• #2   31. jul 2018 Nøgle og EWS skulle gerne være kodet fra i styrringen. jeg har haft en styrboks på der ikke er kodet noget i, hvor tændrørene ikke gnistede. så det tyder vel på at det er fjernet korrekt i styrboksen?

• Bjerggaards
    Online Tilmeldt:
    apr 2006

#3   31. jul 2018 Der er ret meget sikring på EWS, så nogen systemer kan sagtens blive deaktiveret uden at andre ikke bliver.
    Men skal desværre ikke kunne sige om det er problemet på din, har ikke det store kendskab til m54 motoren, da jeg havde m52 i.

• #4   31. jul 2018 okay, er det noget du har forstand på at fjerne, og er det noget du har lyst til at rode med? eller kender en der kan?

• Bjerggaards
    Online Tilmeldt:
    apr 2006

#5   31. jul 2018 Jeg har ingen forstand på det, jeg fandt dog en i Jylland som kunne finde ud af det, kan bare ikke huske hvad han hed, da det er ved at være 8år siden..

• #6   31. jul 2018 prøv rh motorsport de fjernede alt startspærre på min bmw kostede ca 1200kr

• #7   1. aug 2018 hvem har du haft til at fjerne startspærre ? der kan være andre fejl i dit ledningsnet der gør at dyserne ikke åbner, har du tjekket om der er gnist ? hvorfor har i ikke bare bygget startspærre med over det er jo relativt simpelt på bmw smiley ?

• #8   2. aug 2018 Det har Martin fra Hanstholm gjordt. det er lidt derfor jeg søger en der har styr på ledningsnettet som måske kan måle sig frem til noget, fordi enten er det noget i styrboksen eller en eller anden ledning der ikke er koblet rigtig til. Der er fint med gnist på den ene jeg har tjekket. For at slippe for EWS boksen og en ekstra nøgle hovedsageligt. smiley

Kommentér på:
Klog BMW mand søges

Annonce