{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.497 visninger | Oprettet:

BMW E39 dyse skift , skal de kodes ? {{forumTopicSubject}}

Halløj igen ....

Jeg har lige et spørgmsål vedr . Skift af diesel dyser på en BMW E39 530D årgang 2001 , skal de kodes ? Eller kan man bare tage den gamle ud og i med den nye ? Min motor skælver en del , det kommer og går ... den har fået skiftet 3 dyser allerede og en masse sensorer .. så nu vil jeg selv skifte de sidste 3 dyser .. gider ikke betale er værksted for det .
- jeg håber at det er løsningen på dens problem , og at det ikke er en ny el fejl ...

Den har kørt 364.000 ..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BMW E39 dyse skift , skal de kodes ?
  • #1   4. aug 2018 hej.
    De skal kodes. koden står på toppen af dysen med en kombineret tal og bogstavkode

• #2   4. aug 2018 Pis os .. så kommer jeg ikke langt ... har igen mulighed for at kode dem ...

• #3   4. aug 2018 den burde kunne starte og køre dog kan det være den går lidt ujævnt. derfor det kræver så indsprøjtning er rigtig.

• #4   4. aug 2018 Tja ... jeg skal ikke rode med det , før den kan kodes ... den går afhelvdes til igen .... og .. jah.. den kan Da stadig køre på job ..... alternativt må lortet dø ..

• #5   5. aug 2018 Det er en træls historik med den bil efterhånden. Du er nået til et punkt hvor de fleste havde sendt den videre, men du har samtidig brugt så mange penge på den at de næste 5000 virker som småpenge for at prøve at nå i mål.

Jeg havde kontaktet en der evt. kunne eksportere den da den nok bliver svær at sælge med en motor der går skidt i tomgang. Alternativt ville jeg nok få skiftet motoren på den, de koster immervæk ikke meget mere end 6-9000 Kr. og du kan jo beholde den gamle motor med alle de nyere dele du har skiftet..

• #6   5. aug 2018 Det er en meget træls historik .. der er brugt små 140.000 ,- på den , på et år .....
    jeg har også spurgt til , hvorfor de ikke skiftede motoren - og svaret var , at det ville blive ligeså dyrt når ledningens nettet skille bygges om så det passede 100% på motoren ....
    også fordi det var knækkede ledninger sidste gang , der skabte balladen ..... - kender bare ikke en eneste der kan søge efter den slags .. og jeg kan heller ikke selv ..

• #7   5. aug 2018 Ombytter motorer til lige den ser ud til st være noget dyrere schmiedmann har nogle til ca 9k med ca 350kkm, og koeds,er lidt dyrere fra,ca 11k til 25k.

Og det er desværre ikke usandsynligt at det er et elektrisk problem igen. E39 er nu så gamle at elektronikken gør knuder.
    Jeg kender ikke nok til diesel udgaven til at kunne sige om din fejl er elektronisk eller mekanisk.

Kommentér på:
BMW E39 dyse skift , skal de kodes ?

Annonce