{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kia / Hyundai mekaniker
  • #1   30. aug 2018 Det kan du da godt . men hvorfor får du ikke bare chippet den du har det giver jo en hel del mere end at skiftet til lidt str dyser kun .

• #2   30. aug 2018 Den er chippet og kører med ca 170 hk. Men kun 330nm, vil gerne op på omkring 400nm. At hæve trykket hjælper ikke, den skal have mere diesel. Standard dyserne levere ikke nok i den tid de er åbne. Så vil meget gerne vide hvilke dyser man evt kan montere for at få mere diesel.

• #3   30. aug 2018 man kan tit nøjes med at skifte spidserne hvis man vil, men bilen skal køres ind med det igen, hvor at han så under indkøring kontrollerer blandingen, derved ikke nødvendigt at kode dem så længe han laver det ordentligt smiley

• #4   30. aug 2018 Henrik S, har du nogen ide om hvilke spidser/dyser jeg evt kan skifte til i stedet??

• #5   30. aug 2018 Måske mig der er dum, men hvis du skriver hvilken Hyundai du har så er det nok nemmere at finde frem til en dyse opgrade.

Har da hørt fra folk der fik flettet noget sammen fra rendegraver og traktorer i deres personbil. Det kræver ligesom bare man ved hvad man har, og hvad man vil.

Sagt med andre ord. har du navnet på oem dysen, så er der sikkert nogen der kan finde en der giver al det oile du ønsker.

• #6   30. aug 2018 Beklager, selvfølgelig godt at vide hvilken motor og bil vi snakker om. Det er Kia Ceed 1.6 CRDi SW fra 2011. Hyundai og Kia køre med samme motorer. Deraf overskriften. Jeg vil gerne opnå mere moment, den kører med opgraderet turbo og er chippet. Turboen kan sagtens levere mere, men dyserne kan ikke. Hvorfor jeg gerne vil have nogle dyser som kan levere lidt ekstra....

• #7   30. aug 2018 Jeg kan sagtens finde OEM nummeret på de originale, hvis det vil hjælpe:-)

• #8   30. aug 2018 Jeg er på ingen måde diesel mand, men er sikker på hvis der sidder en haj og læser med, så kan han få en hel del ud af oem nummeret, om så han selv skruer Suzuki eller Commens Diesel.

• #9   30. aug 2018 OEM numre på standard dyser er: 0445110319 og
    0445110320
    Håber det kan hjælpe en evt diesel og dyse haj:-)

• #10   31. aug 2018 jeg ville prøve at tage fat i enten et diesel center hvor de renoverer dyser, som fx nordjysk dieselteknik (mener jeg de hedder)

og ellers tag fat i tuneren der skal indkøre din bil, det er vel ikke første gang de står med en der vil have lidt diesel heste smiley

helt evt. kan du undersøge om dyserne fra en kia carnival er noget med mere gang i smiley

Kommentér på:
Kia / Hyundai mekaniker

Annonce