{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.338 visninger | Oprettet:

Claus A
Claus A
Følgere: 98 Emner: 49 Svar: 85

Fiat Panda skift af køler {{forumTopicSubject}}

Hi igen I kloge hoveder.
Nu er jeg ved at afmontere min køler & har fået den nederste tykke slange af ved at dreje den efter at ha trukket spændebånd ud, men den øverste kan jeg ikke se hvordan den skal komme af ?????
Har trukket spændebånd ud.... & hvad gør man når den nye skal sættes på ang spændebånd ????

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fiat Panda skift af køler
  • Claus A
    Claus A Tilmeldt:
    mar 2017

#1   1. mar 2019 Nu har jeg fået slangerne af & spørgsmålet er så nu:
    er det vridet der tætner slangen & spændebåndet inden i er kun til at den ikke skal vride sig løs igen eller har den anden funktion ???

• #2   1. mar 2019 nu ved jeg ikke hvordan dit er samlet. Men vis slangen kun sider fast med en klips. Så plejer det der at være en stor O-ring i vis det er de slange med plastik studs. hvor man trykker ind over røret på kølen. Vis det er sådan din er lavet også. Men læg et billedet op så det nemmer at svare på det.

• Claus A
    Claus A Tilmeldt:
    mar 2017

#3   1. mar 2019 her kommer lidt foto

profilbillede
  • Claus A
    Claus A Tilmeldt:
    mar 2017

#4   1. mar 2019

profilbillede
  • Claus A
    Claus A Tilmeldt:
    mar 2017

#5   1. mar 2019

profilbillede
  • #6   1. mar 2019 ja det er det alm klik system hvor den bliver låst fast af en stor klips.og hvor plastik røret på enden af slange holder tæt med en stor O-ring. du kan også se det ved at kigge ind i slangen.og nej den den skal ikke vrides af. Den skal bare hives lige ud da det er den O-ring der holder den tæt.evt giv den O-ringe lidt smøre middel vis den er hård at få på igen.

• Claus A
    Claus A Tilmeldt:
    mar 2017

#7   1. mar 2019 og hvad med de 2 stål spændebånd skal de på igen for at røret ikke ryster af ? virker som om de lægger sig i falsen ?

• #8   1. mar 2019 ja de stål klips/holder skal på igen. for ellers ryger slangen af når der kommer tryk på kølvandet.

• Claus A
    Claus A Tilmeldt:
    mar 2017

#9   1. mar 2019 kan de evt. erstattes af en kabelbinder ?

• #10   1. mar 2019 Det bliver ikke nemt det er den her du mener ikke ? er de da gået til da du tog dem af?

profilbillede
  • #11   1. mar 2019 du kan købe dem løse ved Fiat vis det er. Det vil jeg mene for sidst jeg skulle have nogen der var gået til købte jeg to godt nok til et anden mærke. og de kostet 20 kr.

• Claus A
    Claus A Tilmeldt:
    mar 2017

#12   1. mar 2019 Ja det er dem....de er ikke gået til, syntes bare de var svære at trække ud så jeg tænker at de er helt umulige at få ind igen... men ellers må jeg købe et par nye
    Tusinde tak hjælpen

• Claus A
    Claus A Tilmeldt:
    mar 2017

#13   1. mar 2019 kommer i tanker om at mine er flade & virker ikke som om de går ind i røret men hele vejen rundt som lidt ligner et sp'ndebånd de var bare ikke så stramme

• Claus A
    Claus A Tilmeldt:
    mar 2017

#15   28. mar 2019 Hov denne havde jeg glemt.... Tusinde tak for hjælpen alt er ok igen

Kommentér på:
Fiat Panda skift af køler

Annonce