{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
946 visninger | Oprettet:

Kim S
Kim S
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 1

små-problemer {{forumTopicSubject}}

Hej.. Jeg har for nyligt købt en golf3 1994, som der har været lidt småreperationer på.. Jeg mangler lige lidt hjælp til de sidste ting..

Det piber når jeg slipper bremsen.. Det er sku provokerende at høre på i længden..

Derudover ryster rattet når jeg kører over 50 km/t, men ved nogen høje hastigheder er der dog ingen rysten.. Det kommer også an på hvor hardt den presses (hvis jeg f.eks. træder speederen i bund med 80 km/t så ryster det kraftigt).. Jeg har lige fået skriftet dæk, og på dækcenteret sagde de at der ikke var nogen centreringsringe.. Er det blot disse der mangler eller kan det være noget værre..? Der er servo..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  små-problemer
  • claus c
    claus c Tilmeldt:
    maj 2003

Følger: 1 Svar: 1
    #1   17. jun 2003 hvis dit centerhul på dine fælge er større.... uuuhada.. det har meget at sige (har selv oplevet det) se at få købt nogle eller få drejet nogle i metal (bedre end de plastik man køber)

• #2   17. jun 2003 Ja for fanden man, se at få købt nogle centreringsringe, det er meget vigtigt, det kan gå grueligt galt hvis ikke hjulet er centreret ordentligt.

• #3   17. jun 2003 Er der ikke biler (eller er det fælgene?) hvor at fælgene bliver centreret ved hjælp af boltene?

• Kim S
    Kim S Tilmeldt:
    jun 2003

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 1
    #4   17. jun 2003 Jeg har også hørt at boltene i mange tilfælde skulle centrere fælget, men jeg har bestilt nogle centrerigsringe som jeg får senere idag.. Så må jeg se om det hjælper.. Men det lyder på jer som om det kun kan være det der er galt... Eller...??

• Claus E
    Claus E Tilmeldt:
    jul 2003

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #6   18. jul 2003 Hej kim

Det er dine bremsebakker bag på der giver en pive lyd fra sig når du slipper bremsepedalen.
    Grunden er at der hvor de glider på ankerpladen bliver tørt.
    Afhjælpning -- Afmonter dine tromler og smør et ganske tyndt lag sølv/kobberfedt mellem bakker og ankerplade, så er problemmet løst smiley

• #7   13. apr 2013 hvad størrelse skal centrerings ringene være indvendig på en golf 3?

Kommentér på:
små-problemer

Annonce