{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lift service pris ?
  • #1   24. apr 2019 Jeg giver 1998 kr for service af 2 lifte.
    Det synes jeg er lidt dyrt, men jeg har ikke sat mig ned og fundet noget billigere endnu.


  • #2   25. apr 2019 Sidst gav jeg 2300,-kr for et service....

    Ved godt det er godt at have et gyldig mærkat på sin lift, men syntes nu det var for villd en pris i forhold til hvad service manden egentlig lavede.
    Jeg er derfor begyndt at følge service proceduren der fulgte med liften da jeg købte den, for syntes det var meget overfladisk det servicemanden lavede.
    Han spurgte ikke till hvornår der var skiftet olie på min (hydraulisk) og skulle låne toppe om momentnøgle ved mig, på trods af at der ved montering IKKE var brugt deres bolte.
    Han overspændte også en af skruerne i kontrol panelet, og skjulte det, men da jeg skulle bruge liften efter han var kørt så faldt skruen ud fordi den var knækket.

    Det seneste jeg har investeret i var nye gumme klodser til min lift, da jeg syntes de var ved at være lidt sølle, og fandt dem da også ved forskellige liftfirmaer, men endte med at bestille dem i kinaland til samme pris som man kunne købe en til ved danske liftfirmaer, men jeg fik 4 stk. til samme pris...

    Så skal ærligt indrømme, jeg udfører selv mine service og diverse fremover, det andet er sku for ublu priser for noget man kan selv, men selvfølgelig kan man ikke dokkumentere et årligt service med et klister mærke på liften. smiley

    Og man skal jo alligevel udføre daglige, ugentlige og månedelige inspektioner på liften ifølge deres forskrifter.


Kommentér på:
Lift service pris ?

Annonce