Slå lyden til
00:00
/
00:10
LIVE

NOW PLAYING

NY SUZUKI EVITARA - SÅDAN KØRER DEN!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

VW ID.7 TOURER GTX - FEDESTE VW PÅ MARKEDET!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

DENZA Z9 GT - KINESISK OVERKLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

ZEEKR 7X - DE FØRSTE INDTRYK!

NOW PLAYING

SKODA ELROQ - ET UDMÆRKET VALG!

NOW PLAYING

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rudehejs dødt?
  • #1   27. apr 2019 sikring?

• #2   27. apr 2019 Vil også sige tjek dine sikringe til el ruder og det. er de ok så tjek at der er strøm ved kontakt panelet i døren. tjek også bunden ikke er våd ved føresiden ved fødder pedaler/bund.da komfort Boxen sider der. Og vis den får fugt kan sådan nogen ting som elruder centrallås gå ned. Så vis alt anden er ok. sikringen ledninger og kontakte så tag den komfort Box ud. og se om den er iret vis den er våd og det. Så skal du have sådan en ny.

• John E
    John E Tilmeldt:
    jul 2017

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 9
    #3   27. apr 2019 Ser ikke ud til der er nogle døde sikringer.
    Gulvtæppet i føresiden er fugtigt, men ikke så meget helt oppe ved pedalerne. Centrallås virker fint, men ikke ruderne

• #4   27. apr 2019 https://www.bilgalleri.dk/forum/storbilledevisning/1133013-carsten_fra_randers_?n=21462

Det er det som #2 referere til ?? Prøvede det også på min jeg havde engang.

• #5   27. apr 2019 Den komfortBox sidder heller ikke ved pedaler den sider lige ned foran føre sædet. halv under sædet.

• #6   27. apr 2019 https://youtu.be/F6AouhSMTts

https://www.bilgalleri.dk/forum/teknik/1087333-passat_3b_kaput_komfort_modul

men tjek alle ledninger til den komfort Box langs side panelet som der også bliver skreven. de kan knækket. plus tjek stikket til den komfort Box men er der vand i stikket og i selve Boxen.hvor komfort Boxen lægger i under/ved sædet. Så har det sikkert fået fugt. du kan lukket den op og se om den er helt iret. Og har ført set at det kun er en ting som el ruder der er gået død. eller centrallås. det behøver ikke være begge ting der er ramt af det. men det kommer så vis ikke fugten bliver fjernet. husk at tjekke vis det er pga af fugt. hvor vandet kommer ind i bilen. for så har du også en utæthed du skal have lavet. Men tjek nu alle de ledninger først .tjek også den kontakt i føre døren. da den også kan få fugt og kortslutte så el ruder holder op med at fungere.

• #7   27. apr 2019 Og vis det er dit komfort modul der er død. Så husk at finde et med samme nummer som står på din gamle Box. Og så når du har sat den nye/brugte Box i. Så skal du have den kodet med tester til din nøglen vis du har fjernbetjent op lås i den. for at få det til at virker med dine nøgler/sender. Men alt andet virker som før.

• John E
    John E Tilmeldt:
    jul 2017

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 9
    #8   27. apr 2019 Jeg vil kigge på det. Mange tak for hjælpen!

• #9   27. apr 2019 Jeg slutter mig til koret og give #2 + #4 ret i deres erfaringer. Jeg har mest været ude for at der er 2 lodninger uden for boxen der irrer op når der er fugt. Første gang jeg så det troede jeg det var noget fusk tidligere ejer havde lavet, men nej sådan er det lavet ab fabrik.
    Mvh. Gert
    Ps. fugten kommer med stor sandsynlighed fra torpedorum(der hvor batteri står). Der er 2 afløb der ofte stopper til og så kommer vandet ind i kabinen under tæppet.

Kommentér på:
Rudehejs dødt?

Annonce