{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny turbo Peugeot 306
  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.890
    #1   23. jul 2019 Anden turbo=indkøring/chiptuning til 3-5000kr. Vil du undgå dette, så er det kun original der virker.

  • #3   23. jul 2019 Ja den er nok ikke lide den bil som man lige forventer at der skal holdes i live men nu er jeg meget standhaftig og min makker har en A4 som har gået 414.000 km som hans far mener kommer til at køre længere end min og jeg vil bare slå ham plus bilen køre fantastisk og det er som regel billigere hvis jeg kan finde en turbo der stadig kan klare lidt kilometer

  • #4   23. jul 2019 Snak med Ningo. Mindes han la ede en del effekt op sin 206'er han kender dem.

    Men en orginal med renset indsugning og intercooler så har du en motor der klar til at runde 800.000km uden de store problemer.


  • #5   23. jul 2019 Jeg forstår godt du vil holde sån en i live. De kører fantastisk og er billige at holde kørende. Og så er det altid sjovt med lidt ekstra heste. Har selv haft 306 med 2,0 hdi. Fantastisk køretøj! Håber du finder noget der kan gi det du ønsker. PS. Min svoger havde også en som da den havde kørt 330.000 blev malet om og da den havde gået et godt stykke over 400.000 desværre blev total skadet. Ellers havde han nok kørt i den idag.

  • #7   24. jul 2019 Behøves det at være fra en 2.0 90 HK eller kan en anden gå

Kommentér på:
Ny turbo Peugeot 306

Annonce