{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.115 visninger | Oprettet:

Batteri aflader {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har nu haft min mercedes slk til at stå her i ferien og en morgen kunne den pludselig ikke starte så prøvede jeg at lade den op og køre en tur og så dagen efter kunne den igen ikke starte den måler 12.3 på batteri nu og kan kun lige komme i gang og når den så er fuldt opladet stod den vist på 12.9 eller lign. og når den er startet står den på 14 når jeg måler på batteriet jeg har ikke installeret noget nyt og intet står tændt i bilen som burde tage strøm ??? Er det ikke bare et nyt batteri? Synes bare det er mærkeligt det bare pludselig står af

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Batteri aflader
  • #1   26. jul 2019 Mål afladning.
    https://www.youtube.com/watch?v=XH2wdHBZ6eE

• #2   26. jul 2019 Du kan måle om den har et forbrug af strøm når bilen er lukket ned. har du et multimeter at måle med?, Regner med du har det da du kan se hvad den lader. Men ellers du kan nemt se om det er batteriet der er dårlig. bare lad det helt op. Og så tage en pol af batteriet og lad den stå til i morgen. sat Polen på igen og se om den starter fint. eller vis batteriet er lavt igen, så er det batteriet der er bleven dårlig. Men ellers gør det som på den video #1 har lagt op.

Kommentér på:
Batteri aflader

Annonce