761 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

DIESEL PROBLEM Chevrolet tahoe 6.5 td 1998 DIESEL PROBLEM Chevrolet tahoe 6.5 td 1998

Hej døjer med min chevrolet tahoe fra 1998 den startede fint da den skulle ud af garagen men da den skulle ind igen ville den slet ikk sparke igang, motor køre godt nok rundt, den forvarmer også, har tjekket sikringer og det, men der kommer lidt lugt af brændt ledning når man prøver at starte den så håber lidt på lidt hjælp til at finde løsningen eller evt et el geni heroppe i Nordjylland man kan hyre haha

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Tømrer skotrende 2.599 kr.
  • Elektriker 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DIESEL PROBLEM Chevrolet tahoe 6.5 td 1998
  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.898
    #2   23. nov 2019 Gå alle ledninger igennem, hvis det lugter af brændt ledning er noget kortsluttet. Det kan godt være en knækket stelforbindelse, så den trækker stel i andre ledninger.

• #3   23. nov 2019 Det var også det med stel jeg selv har mistænkt og der kommer lidt røg bag motoren oppe mod kabinen men der er meget lidt plads til at se hva der ryger

• #4   23. nov 2019 Det er ikk nemt at få en 2600 kg bil der ikk kan starte op til mekaniker

• #6   23. nov 2019 prøv lige at tjekke dine plus kabler til din starter. har set dem før smelte og da tit strømmem går videre der fra med et anden kable. Så kan det give problemer. som det du beskriver og som de andre skriver så kan det også være en stel der er røgen af. eller har dårlig forbindels. tjek også din diesel pumpe får strøm og stel som den skal have.

• #7   23. nov 2019 Vil jeg prøve at tjekke imorgen på den for lige de ting har jeg ikk testet

• #9   24. nov 2019 De to mest kendte problemer med 6,5 motoren er at fødepumpen fra tanken brænder af og ikke mindst er PMD modulet motorens helt store svaghed, om en af disse så kan give lugt af brændt ledning ved jeg ikke det skulle da være hvis fødepumpen som beskrevet er stået af

Kommentér på:
DIESEL PROBLEM Chevrolet tahoe 6.5 td 1998

Annonce