{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.639 visninger | Oprettet:

Farverig F
Farverig F
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 20

Hvilen bil - for og imod, begge, tak {{forumTopicSubject}}

Hej - jeg har tidligere modtaget brugbart respons her, og den sidste bil jeg var lige ved at købe, der viste det sig at forhandleren ikke var ærlig! På den igen:

Erfaringer med disse to modeller?
For/imod?
Hvad skal evt. bide mærke i/spørge ind til når jeg er ude og prøvekøre?
Pt. er jeg mest lun på Fordèn, men Seat trække osse lidt smiley (dog lidt træls at skal helt fra Århus til Køge ved evt. reklamationer)
Pfh. mange tak smiley

Ford Fiesta 1,0 SCTi 100 Titanium 5d:
https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/ford/fiesta/10-scti-100-titanium-5d/4471962

Seat Ibiza 1,2 TSi 105 Style eco 5d:
https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/seat/ibiza/12-tsi-105-style-eco-5d/4499881

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilen bil - for og imod, begge, tak
  • Farverig F
    Farverig F Tilmeldt:
    apr 2019

#2   16. dec 2019 Mange tak for tip, @Jan S smiley
    Jeg forsøger så med link direkte fra forhandlernes egne sider:

FORD FIESTA · 1,0 SCTI 100 TITANIUM · 5 DØRS, DKK 94.500, fra 2013:
    https://www.langerbiler.dk/salg-af-brugte-biler/bildetaljer/Ford-scti-100-titanium-bid-289774075

Seat Ibiza. 1,2 TSi 105 Style eco · 5 dørs, DKK 94.900, fra 2015:
    https://auto-house.dk/koge/brugte-biler/

• #3   16. dec 2019 Havde taget Ibiza'en grundet udstyret: Navi med bluetooth, xenon/led lygter, klima, dellæder kabinen med alcantara osv smiley Ford'en er har manuelle vinduer bag, manuelt klima, og det gamle blå infotainment system uden farve og som vist nok har bluetooth men that's it og vil klart føles som en ældre biler smiley

• #4   16. dec 2019 Hvis Ford'en har manuelle ruder bag så ville jeg klart vælge den. 1 ting mindre der kan gå i stykker.

• #5   16. dec 2019 Link til Seat dur ikke og man kan åbenbart ikke lige kopiere link
    Men er det den sorte med Xenon, klima, navi og dellæder?
    Så havde jeg pga. udstyr valgt den frem for den Ford.
    Begge er dog søde små biler der kører fint.

• Farverig F
    Farverig F Tilmeldt:
    apr 2019

#6   16. dec 2019 men bortset fra ufstyr eller ej: driftsikkerhed? Kendte fejl? Osv, smiley

underligt med Seat-link, måske nu? < https://auto-house.dk/koge/brugte-biler/>

• #7   16. dec 2019 Konen har en Seat Ibiza 1.2tsi 105hk fra 2011 dog med dsg. Køre fantastisk og har ikke fejlet noget endnu! Og hun har haft den 2.5år.
    Alm slid dele er skiftet dog kun bremser endnu smiley har også skiftet en kabine blæser da den begyndte og sige træls.
    Dog sys jeg undervogn er ultra blød og levende så konens Ibiza er sænket med en gevind undervogn smiley
    Eller en fin bil!

• #8   16. dec 2019 I skal slette %0d fra linket får det virker.

• #9   16. dec 2019 Ville boykotte Ford fordi de snyder ungerne med de Tinka hatte!

• #10   16. dec 2019 Det er så latterligt.
    Folk alle dage uden for december: VI SKAL TÆNKE KLIMA AAAAAAAH INGEN SPILD ELLER PLASTIK!!!

Folk alle dage i December: MINE BØRN SKAL HAVE SAMLE KORT, JULEHATTE OG ALT DET ANDET PLASTIK LORT DER ER POPULÆRT!!!

• #11   17. dec 2019 Set bort fra prisen, så foretrækker jeg Ford af de to. Jeg har selv haft en 125 hk.

Men den er for dyr. Du skal da have barberet i hvert fald 10-15.000 kr. af prisen, før det begynder at være interessant. Ellers bør du vente på, at der kommer et bedre tilbud i markedet.

• Farverig F
    Farverig F Tilmeldt:
    apr 2019

#12   17. dec 2019 Tak for tip, @Bay smiley En udfordring for en bil-novice at gennemskue realistiske priser smiley Kender du til andre sites, hvor priser er mere reelle? Jeg bruger Bilbasen og Biltorvet, ser du der, som den Ford ligger i pæn snit ifht. lign, Ford...

• #13   17. dec 2019 Man kan af og til være heldig og finde et godt tilbud på Autouncle.dk - det kunne du forsøge til en start smiley

Jeg solgte min 2013'er, der havde gået 60.000 km, til 83.000 kr. Og det var en 125 hk. Den var så også markedets billigste blandt sammenlignelige, men ikke så billig, at du burde give mere end 10.000 mere for en 100 hk smiley

• Farverig F
    Farverig F Tilmeldt:
    apr 2019

#14   17. dec 2019 Tak @Bay: brugbart svar smiley :-)
    Jeg læste iøvrigt, i aftes, at det kan anbefales at købe bil med læde, fremfor tandrem (og spare den udgift ved t.r.´s skift) Har du erfaring med sådanne? Har lige fået svar fra en forhandler, hvor jeg spurgte ind til en Seat Ibiza, 136.000 km., hvor forhandler skrev kæde lige er skiftet (som argument på at bilen havde den rette pris) Jeg har netop læst, at kæder "skifter man ikke bare lige sådan"? smiley

• #15   17. dec 2019 I dag er kæder blevet en sliddel lige som tandem, det er som regel noget billigere at skifte tandremsæt end kæden

Kommentér på:
Hvilen bil - for og imod, begge, tak

Annonce