{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bremseskiver afmontering
  • #2   2. mar 2020 På den hårde måde. Fedtkoppen af, justermøtiken af, yderleje af, hele navet trækkes af og på bagsiden sidder nogle unbraco bolte ...så er bremseskiven klar til afmontering.
    Husk fest og ny spilt ved genmont.

• #4   2. mar 2020 Fed bil. Hvilke årgang? Skyd et par billeder.

• #5   2. mar 2020 Tak nu forstår jeg hvordan og hvorledes, skal hjullejerene så ikke også skiftes. Bilen er en ascona a fra 75 coupé mvh markus smiley

• #6   2. mar 2020 Billeder kommer op når den får plader på

• Dennis Gsi
    Dennis Gsi Online Tilmeldt:
    nov 2005

Følgere: 170 Biler: 6 Emner: 173 Svar: 12.434
    #7   2. mar 2020 nej lejer skal ikke skiftes med mindre de er i stykker.

men pas på ikke og få skidt og skrammel i dem

og vil du være rigtig sød ved lejer, så vasker du alt gammelt fedt ud og putter noget nyt i.
    så få man alt skidt ud af lejer.

huske og spænd dem korrekt op, eller holder de ikke længe

• #10   2. mar 2020 Har en Ascona C 1.3S fra 1980ish............

• #12   2. mar 2020 Lige solgt denne her.
    Nuhvor vi varigang med og rose gl biler. smiley

Men ja, de andre har beskrevet proceduren. God vind

profilbillede
  • #13   2. mar 2020 Hej
    Check lejerne for "pitting". spec det lille yderste. Den størrelse var sådan cirka meget i underkanten.
    Lejesæt og pakning findes endnu i fri handel.
    Husk rustafpudsning på inderste del af navet - ellers vil du ved den første omgang af hjulnavet, rive gummilæben itu på pakdåsen.
    MVH KP

• #15   2. mar 2020 Hvis ikke du ved hvordan skiverne skal afmonteres, så ville jeg alliere mig med en som ved noget om det, ellers ødelægger du mere end du gavner.

• #16   2. mar 2020 Allan, jeg behøver ikke alliere mig med nogen. Jeg har allerede afmonteret dem, tænkte bare det var en mærkelig hvis man skulle have lejet af for at skifte en skive :). Har rodet med mekanik i 12år

• #17   2. mar 2020 ja det er modellen større end en kadett. Ja de efterhånden sjældne, du skulle prøve af skaffe dele til sådan en fætter det et maridt. Men jeg har dog næsten skaffet alt på nær lygte inddækning i venstre side. Det var et lade fund da jeg fandt den. Afmeldt siden 91

• #19   3. mar 2020 Det faktisk kun en 1200s med små 70 heste ??.
    Men topstykket bliver pillet af, portet i indsugning og udstødning kanalerne. Har en anden indsugning så den kan få dobbelt 45mm karburator. Og er ved at få lavet en banan manifold og få en skarpere knast. Og har et sving hjul som jeg er ved at få drejet noget af smiley

• #20   3. mar 2020 Håber på den kommer til at lave 120-160 hk

• #23   3. mar 2020 60 er totalt useriøst, det sker aldrig.
    1.2 S i den årgang, jeg tipper på 80-85 hk hvis du bruger rigtig mange penge på det.

Kommentér på:
Bremseskiver afmontering

Annonce