{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.277 visninger | Oprettet:

Min bil køre ikke på alle cylinder {{forumTopicSubject}}

Hejsa håber virkelig nogen kan hjælpe mig her.
Kørte i Min Peugeot 206 2005. Om pludselig mister den kraft og melder catelysator fejl og en anden fejl, hvor den derefter lyder som en traktor. Altså som jeg kan høre køre den ikke på alle cylinder
Så mit spørgsmål er, Hvad kan jeg undersøge på bilen for og finde en mulig fejl. Gode tips og ting og undersøge. Har selv en del mekaniker erfaring men desværre ikke nok til og finde denne fejl. Nogen bud så må i meget gerne kontakte mig

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min bil køre ikke på alle cylinder
  • #1   15. mar 2020 Hvad siger testeren? Den fortælle dig jo hvilken cylinder den ikke tænder på, og så kan du jo starte med at se om der kommer benzin på tændrøret og om det gnister? smiley

• Ivan H
    Ivan H Online Tilmeldt:
    nov 2016

Følger: 1 Svar: 66
    #2   15. mar 2020 Kunne måske være noget tændspole?
    Mvh Ivan.

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
    #3   15. mar 2020 Drop at få råd, få en tester på.. Alt andet kommer til at koste dig alt for mange penge og besvær.. Det er set RIGTIG mange gange herinde, at en lille fejl nærmest har kostet en hel motor, da "de gode råd" var knapt så gode..

Der er kun et råd der kan bruges, og da bilen er moderne nok, så på med tester!

• #4   16. mar 2020 Okay tak for hjælpen jeg prøver nok lige og tjekke tændrør først og så prøver jeg lige en anden obd scanner igen

• Benjamin C
    Benjamin C Online Tilmeldt:
    mar 2019

Følger: 9 Følgere: 112 Biler: 3 Svar: 1.028
    #5   16. mar 2020 tændspole er meget normal på dem. Det er en hele bro man får til alle cylinder

Kommentér på:
Min bil køre ikke på alle cylinder

Annonce