{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
773 visninger | Oprettet:

intet ladetryk 1,9tdi afn {{forumTopicSubject}}

heeey har et problem med min passat 3b 1,9tdi afn den laver intet ladetryk overhovedet n75 luftmængdemåler og vacum slanger er skiftet og lige lidt hjælp det har mærket omkring alle ladetryks slange om ingen af dem er utæt og grundet min utætte udstødning kan jeg høre turboen spoler helt fint op men der sker bare ingenting nogen der kan fortælle mig hvad det er? lidt irriterende kun at kunne kører 110 og den er pisse længe om at komme der op

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  intet ladetryk 1,9tdi afn
  • #1   20. maj 2020 VNT vingerne i turboen er groet fast, adskil og rens.

• #2   20. maj 2020 Evt. Defekt aktuator på turbo.

• RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #3   20. maj 2020 Tror ikke det er vnt vinger,saa vidt jeg ved vil den stadig lave tryk,men enten alt for lidt ved lave omdrejninger eller alt for meget ved hoeje omdrejninger.
    Min soen havde en hvor membranen i egr ventilen var gaaet saa egr stod lidt aaben hele tiden.
    Der var absolut intet taekkraft,60kmt tog nok et minut...
    Turboen lavede jo stadig "tryk" men det forsvandt bare igennem egr ventilen og ud i udstoedningen.

• #4   20. maj 2020 Intercooler??
    Prøv med startet motor, og tag slagen af ved luftmassemåler, tag stik af, så lukker egr. , sæt hånden på slangen, og motor skal gå ud og holde hånden fast i min. 5 sekunder. Hvis den kører videre, så er det dér du har en utæthed

• RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

#5   20. maj 2020 Ja ok hvis den er med elektronisk egr glemmer du hvad jeg skrev...

• #6   20. maj 2020 Lmm afmont=nødrift, og lukket egr..

Glemmer ikke hvad du skrev. Men hvordan checkede du for utæthed

• RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

#7   20. maj 2020 Gik lige ind og tjekkede,afn motoren har vacuum styret egr saa hvis den er defekt og staar halvt aaben hjaelper ikke meget at koble den fra smiley

Kommentér på:
intet ladetryk 1,9tdi afn

Annonce