{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.670 visninger | Oprettet:

Manglende varme golf 7 {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Der er ikke særlig god varme i kabinen min kærestes golf 7 1,4 tsi fra 2013.
Har mærket på slangerne til varmeapparatet, og kun den ene slange er varm, den anden er kun lunken. Så jeg tænker at varmeapparatet er tilstoppet af uransagelige årsager.

- Er der nogen der ved om det er en kendt fejl på de modeller, det er jo dn relativ ny bil?

- Havde tænkt mig at prøve at rense det igennem med citronsyre, er der andre der har prøvet noget ligende og har gode råd?

Det skal siges at kølervæsken ser fin rød ud og at der ikke er nogle misfarvninger i ekspansionsbeholderen. Ej heller inter vandforbrug

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Manglende varme golf 7
  • Jonas E
    Jonas E Tilmeldt:
    feb 2017

Følger: 2 Biler: 4 Svar: 19
    #1   4. nov 2020 Der har tidligere været problemer med nogle passater og golf 6 hvor varmeapparat stopper til, det lyder til et lignende problem

• #2   5. nov 2020 bliver motoren de ca 90 grader varm altid?. for vis den evt ikke bliver varm nok pga af en evt dårlig termostat, så kan fejlen også være der. der vil altid være lidt forskel på temperaturen i slanger til fra køler elementet af. så normal vil den ene slange være lidt køligere ind den anden. Da kølervæsken vil blive køle lidt ned igennem det lidt som igennem selve motor køleren,bare ikke så meget nedkøling som der. Men om det er stoppet det kan du nemt se ved at tage slanger af til det, og så sætte en vandslange til det og se om det løber lige igennem det eller ikke.

• #3   5. nov 2020 Det er et kendt problem, i med en ny. smiley

• Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

Følgere: 14 Svar: 2.886
    #4   7. nov 2020 tag begge slanger af og prøv at forsigtigt langsomt spule igennem varmeapperat med haveslange fra den "kolde side" der kommer temmelig sikkert en del snavs ud...

• #5   7. nov 2020 Finn
    Det kan ikke betale sig at skylle den, en ny koster 1000 kr og tager Max 1 time at skifte så vidt jeg husker smiley

• #6   10. nov 2020 Skal man ikke have instrumentbordet ud for at skifte det?

• #7   10. nov 2020 Nej den kan, lige tages ud nede ved pedalerne smiley

Kommentér på:
Manglende varme golf 7

Annonce