Dyser Common {{forumTopicSubject}}
Jeg har et lille problem med min bil.
MitsMitsubishi Lancer fra 11 diesel 1.8 Di-d
Jeg skulle pakke mine dyser om da de var utætte, jeg startede med dyse 4 som jeg ikke kunne få op, havde banket lidt brugt noget Universal værktøj. Jeg opgav og samlede igen, det skal lige sige jeg havde kun arbejdet med dyse 4, og havde toppen af den. Da jeg fik samlet det hele igen og skulle køre hjem, kørte bilen meget meget dårligt, begyndte at ryge kraftig fra udstødningen og huggede helt vildt og begyndte selvfølgelig at diesel banke. Den gik ud og kunne ikke starte den igen. Næste dag fik jeg alle 4 dyser op og, sendte dem til rens fik dem tilbage. Dyse 1 og 4 var ude for data og helt færdige men dyse 2 og 3 var lige på kanten sagde Bosch i Glostrup, fint nok jeg besluttede at bestille to 2 nye og fik dem kodet osv. Motoren lød meget bedre men havde ikke trækkraften som den havde før, motoren går ud efter nogle minutter og er meget svær at starte. SÅ mit spørgsmål er om jeg skal skifte de sidste to dyser også, så den har fire nye eller kan det være en anden årsag til at bilen køre så dårligt HJÆLP ??
mar 2012
Følger: 1 Følgere: 5 Emner: 5 Svar: 1.051
Det er samlet korrekt med nye flammeskiver?
nov 2017
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 5
Dyser Common