{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
677 visninger | Oprettet:

Højtaler forstærker {{forumTopicSubject}}

Hejsa jeg var fået en subwoofer af min svigerfar og jeg har købt en bil hvor der er lavet højtaler osv men der er 4 højtaler inde i bilen og kun en forstærker i bagagerummet, er det muligt og sætter den subwoofer til uden og skal have en mere forstærker koblet til??? Men der er også to stik der ligger løst i bagagerummet som jeg virkelig ikke aner hvad skal bruges til, håber i måske kan hjælpe ellers så må jeg lige tage et billede af det i morgen ????

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Højtaler forstærker
  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.892
    #1   23. dec 2020 Du skal bruge en forstærker mere...Med tilhørende kabler

• #2   23. dec 2020 Ja okay så bare en forstærker som de kabler der ligger bag i bilen kan gå i og så self nogle kabler til subwooferen så skulle det meget gerne virke ?:)

• Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.892
    #3   23. dec 2020 Det ved jeg ikke, ved jo ikke hvad de kabler er til??? Du skal bruge et kraftigt plus kabel fra batteri, kraftigt stelkabel fra forstærker til karrossen, phono kabler fra radio, og en signal kabel til at tænde og slukke forstærker med...Ved du ikke hvordan man laver disse ting, så kør til en bilstereo forhandler inden du sætter ild til bilen..

• #4   23. dec 2020 tag og læg et billedet op af de kabler og den forstærker du har i bilen. for det kan da være den forstærker kun er koblet til to højtaler,og radioen trækker de to andre. og så det kablet du snakker om er til en sub fra den forstærker af vis det er en 4 kanals forstærker. Så det nemmer hjælpe dig vis du lægger billeder op af det.

• #5   23. dec 2020 Super jamen det gør jeg lige når jeg engang har fri ????

• #6   24. dec 2020 Æhm... jeg venter lige på de billeder... men jeg tror ikke det er smart at du roder med det der selv, hvis du er nødt til at stille det spørgsmål her...

og en anden gang så tag hellere kontakt til en af de kompetente forhandlere her i landet... Ikke os alle der bare vil forsøge at hive penge ud af dig...

Kommentér på:
Højtaler forstærker

Annonce