866 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Slange af en art... Slange af en art...

Hej derude.

Jeg har en utæt slange - og jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvor jeg skal hen for at få fat i en ny, (og hvad jeg evt skal søge på??)

Såå.. er der nogen herinde der måske kan forklare mig hvad den hedder/hvordan jeg lige skal forklare den?

Tænker det er en kølerslange af en art men det hjælper mig ikke rigtig i min søgning.

Tak på forhånd smiley

(Bilen er en golf 5 - 2,0 fsi 150hk, årgang 04)

Slå lyden til
00:00
/
00:23
LIVE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

PEUGEOT E-5008 - DET KAN GØRES BEDRE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY SUZUKI EVITARA - SÅDAN KØRER DEN!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

VW ID.7 TOURER GTX - FEDESTE VW PÅ MARKEDET!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

DENZA Z9 GT - KINESISK OVERKLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

ZEEKR 7X - DE FØRSTE INDTRYK!

NOW PLAYING

SKODA ELROQ - ET UDMÆRKET VALG!

NOW PLAYING

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Slange af en art...
  • #2   23. maj 2021 Hvorfor skulle jeg det?? Og smide en formue for noget man selv kan skifte, og sagar nok til billigere penge.......

Hold dig til spørgsmålet... der blev ikke spurgt om hvor den skulle køres hen, men hvor man finder slangen.

• #3   23. maj 2021 tror #1 mener du skal køre ned til vw og lad dem fortælle dig hvilken slange det er, og formentlig sælge en til dig..

• #4   23. maj 2021 #2 - VW ville kunne fortælle dig hvad det er for en slange, og sælge dig den.

Ellers kan du jo altid kigge på realoem.com - der er bilen i detaljer med originale reservedelsnumre.

• #5   23. maj 2021 det er slange går til varmelegeme i kabinen. smiley

• #6   23. maj 2021 som før nævnt så kør til vw og køb en ny slange.. eller også må du en tur til din lokale skrotpusher og finde en brugt... smiley

• #7   23. maj 2021 For at få svaret på spørgsmålet du ikke selv kan svare på?

• #8   23. maj 2021 Ville bare demontere den og tage den med til hugger eller VW og købe der. Tror der er et nummer på slangen.

www.realoem.com dem kendte jeg ikke, god info Sajmon smiley

• #9   23. maj 2021 er du sikker på det er slangen der er utæt for når jeg forstørre det billedet. så ser det meget ud som de studsen til selve varme elementet der er tæret helt op. og så Det nyt varme element/legeme der skal til eller i det mindste rør der går ind til det, kommer lidt an på hvordan det er samlet. og så skal der skilles end del af indvendig for at udskiftet det.

• #10   23. maj 2021 Haha det minder mig om min Suzuki Swift, damen havde i arrigskab flået /knækket det indre dørhåndtag af, så noget besværligt at komme ind og ud af bilen.

Kunne umiddelbart ikke finde nogen huggere med sådan en på lager, så jeg endte hos Suzuki forhandleren. 350 kr, ville de have for det lille stykke plastik som det var, kunne lige så godt have været en kuglepen?

For at gøre ondt værre, så en måned senere, fik jeg via en ven tilbudt 2 komplette døre ganske gratis, bare i mod at hjerne dem ;/ DOH !

• Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.898
    #11   25. maj 2021 Jeg vil give freeway ret, jeg synes også at det ligner en død varmelement under instrumentbord....Den skal du nok ikke selv gå igang med at skifte, og selvom elementet ikke er så dyrt, så ryger der en del timer på pga alt det der skal skilles ad og fjernes for at komme ind til den...Til sammenligning så skulle jeg have den skiftet på en ford cmax jeg havde, og det ville ford have 16500kr for.....Og skorstensgaard som jo reklamere med at være MEGET billigere end mærkeværksteder, ville have 27000kr...

• #12   25. maj 2021 Knud
    Hvad endte det så med?

• Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.898
    #13   25. maj 2021 Det endte med 8000kr hos en lille lokal mekaniker...

• #14   25. maj 2021 Også mange penge for det lille varmeapperat, men det sidder jo dumt i alle biler.

Kommentér på:
Slange af en art...

Annonce