{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.237 visninger | Oprettet:

Per C
Per C
Emner: 1 Svar: 3

Elektrisk problem {{forumTopicSubject}}

Hej jeg er ny bruger her på siden og søger en super Ford mand der kan fortælle lidt om hvad der sker med min Ford Mondeo mk 3 2001 jeg skulle hente nogen dele og da jeg kom ud til bilen ville den ikke starte hverken klikke eller noget andet jeg har så konstateret jeg kun få position lys på foran og lys bagpå der er intet nærlys fjernlys info i speedometer mangler samt ur og mine elruder virker ikke alle sikringerne er tjekket og fejler ikke noget hjælp hjælp hjælp smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Elektrisk problem
  • #1   22. nov 2021 Nu skriver du godt nok at alle sikringer er tjekket, men gælder det også hovedsikringerne ved batteriet?
    Det lyder som en af kredsene mangler. Det kunne også forklare, at du kan tænde parkeringslys, men ikke kørelys/nærlys.
    Tjek de store sikringer ved dit batteri.

• Per C
    Per C Tilmeldt:
    nov 2021

#2   23. nov 2021 Beklager det sene svar nettet har været nede Ja desværre som skrevet er alle sikringer tjekket smiley

• #3   24. nov 2021 Startspærre i speedometer - genmonter speedometeret så virker det hele igen smiley

• Per C
    Per C Tilmeldt:
    nov 2021

#4   24. nov 2021 He he nej jeg tror jeg er ved spore mig ind på fejlen jeg fik lidt liv i den i går og har fundet ud af der er noget galt med min tændingslås der er bestilt en ny som skulle have været kommet kl 14 men den kommer først i morgen ford i Ballerup har den dog på lager så jeg køre snart ud efter den smiley

• Per C
    Per C Tilmeldt:
    nov 2021

#5   25. nov 2021 Så blev problemet fundet og lavet tændingslåsen var defekt så nu køre den igen smiley

Kommentér på:
Elektrisk problem

Annonce