{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.131 visninger | Oprettet:

slør i styretøjet på en E34 '89 {{forumTopicSubject}}

Hej gutter!
Jeg har en E34 som er begyndt for et stykke tid siden at småryste på rettet fra 90 km/t og op efter. Fandt så ud af at en fælg var oval og fik den skiftet men problemet fortsatte. Det bliver værre og værre. Efter et besøg på liften fandt jeg så ude af at der er sløt i styrehuset eller hvad det nu hedder. Derfra raslelyden kommer fra. Efter en opringning til BMW i Odense har jeg fået oplyst at man kan "stramme op" på sådan en fætter. Er der nogen der kan fortælle mig og evt. sende et billede at denne SK***E skruge jeg skal dreje på for at få dette møj træls problem væk. Jeg har fået mig Haynes bog men der stå intet om det.
Jeg har en idé om at det er skruen der sider i midten af den låge der er på styrehuset, der er sådan en hak i toppen af den og en møtrik i bunden så den kan strammes til. Er det der jeg skal skruge og hvordan jeg gør det, altså om den skal på lift, sal der skruges helt i bund og alt det der. Gider sq ikke køre på et værksted og give en plovmand for, hvis i bilfreaks kan hjælpe mig med det.
På forhånd tak
Rafal

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  slør i styretøjet på en E34 '89
  • #1   27. mar 2007 ville da overveje at stramme alle løse skruer smiley ellers såå ryger bilen da fra hinanden mester

• #2   27. mar 2007 er du sikker på der er styrehus og ikke tandstang på den bil?

• #3   27. mar 2007 Jeps, der kommer klikkelyd fra styrehuset når jeg rokker med hjulet. Alt andet er kigget efter og ser meget fint ud. Meget af det er også skiftet ud til nyt, seneste dele for et år siden.

P.S. Tak for gode råd Bo R. det gør du vel også med din 320 ;o)

• #4   27. mar 2007 Kim H. Der er noget med at fra 91 fik de anderledes styrehus i som ikke kunne justeres på eller strammes op på. Men er ikke sikker. Hvad skulle du af med for sådan en fætter der?

• #5   29. mar 2007 Well, somebody ???? Kan sq ikke passe at der ikke er nogen der ved lidt om dette!

• Amange S
    Amange S Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Svar: 1
    #6   23. okt 2008 hej..ja det er den skrue men den skal ik trammes for meget ellers bliver rettet for hårdt og dreje med..du holder den med en skrue og drejer møtriken med en moment nøgle..men det kan ik kun være det..det kan også være at du skal skifte den..den koster 1200 i koed.dk..men held og lykke med det..

Kommentér på:
slør i styretøjet på en E34 '89

Annonce