{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
801 visninger | Oprettet:

Ledningsnet i Volvo 460??? {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg ville lige hørre om der er nogen der ved noget om Ledningsnettet i en volvo 460? Jeg er ved at montere et nyt anlæg i en kammi`s slæde og jeg kan ikke finde et diagram over ledningerne til radioen og strømen... Hvis du ved noget, så sig til... det haster lidt da han kørre til tyskland på mandag (23/08/04)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ledningsnet i Volvo 460???
  • #1   21. aug 2004 Det kan sku da ikk være såå svært!! prøv at kigg på den gamle radio og se hva farve ledninerne har!! elelr også prøv at sidde og kigge lidt på det og tænke lidt!! det gøt jeg altid og såå lykkes det sku!!!!


    men good luck!!

    ///SIMON///


  • #2   21. aug 2004 *GGG* Det har jeg sgu gjort.. ellers hvade jeg ikke spurgt.. jeg plejer selv at bruge den metode, men det virker ikke rigtig i dette tilfælde... ellers tak for det smiley

  • #3   21. aug 2004 Hmm en gule og røde skal på PLUS og den blå ska på Minus!!! sårn plejer det sku at være!!

    ///SIMON///


  • #4   22. aug 2004 Takker alle... jeg fandt du af det... 4 brændte sikringer og 2 timer efter var det monterert... Jeg vil lige sige at jeg har monterert anlæg en 4-5 gange før, bare aldrig i en volvo, det lykkedes, men de er nu underlige de svenskere..*GGG*

    Og her er det så:
    Blå = memory konstant 12v
    Sort = stel
    Grøn = Plus
    Så ingen af jer hade ret, men tak aligevel..


  • #5   26. aug 2004 Hej mikkel.
    Der er kun en ting at sige: Dovnskaben længe leve...*GG*


Kommentér på:
Ledningsnet i Volvo 460???

Annonce