{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.291 visninger | Oprettet:

Fiat Ekspert Søges!!! {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Jeg søger noget hjælp til min Fiat Panda fra 04 der har kørt ca 360.000 km. Den er blevet kasseret til syn på grund af forurening og jeg har en motorlampe der lyser for lambdasonde. Stikkene på lambdasonderne er fuldstændig identiske og kan byttes rundt, hvorved jeg ifølge testeren flytter fejlen fra den ene til den anden.
I første tilfælde får jeg fejlkoden P0141 som er O2 Sensor Heater Circuit Bank 1 Sensor 2
Når der byttes rundt på stikkene er det P0135 som er O2 Sensor Heater Circuit Bank 1 Sensor 1
Nu er spørgsmålet så kan det være ledningsnettet til motoren det er galt med eller noget motorstyring? Og kan en lambdasonde være skyld i den forureningsmåling der er alene?

Synshallen har målt følgende:

Gener, udstødning, Motor med styret tænding, Emissionen af forurenende luftarter overstiger de krav for køretøjet, det var omfattet af ved den første registrering., 6, vol.% Væsentlig fejl

Gener, udstødning, Motor med styret tænding, Lambdakoefficient uden for området 1 ± 0,03 eller ikke i overensstemmelse med fabrikantens anvisning., 0,80, lambda Væsentlig fejl

Håber I kan hjælpe.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fiat Ekspert Søges!!!
Kommentér på:
Fiat Ekspert Søges!!!

Annonce