{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vw transporter 2,5 tdi 174hk eller 130hk?
  • #1   19. apr 2023 Nu det er ligemeget med vægt afgift ,ville jeg hellere tage en lidt nyere 2.0 tdi

• Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    dec 2019

Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 320
    #2   20. apr 2023 Nu siger du useriøse kommentarer frabedes. Men jeg vil dog nævne at jeg har haft en 130 hk, kører pisse godt, men hold da kæft en skod motor. Det lort fejlede jo noget konstant. kobling, turbo, topstykke, vandpumpe, hjullejer, generator alt kræver specialværktøj. Og så kan man sige det er sliddele, men det røg jo ikke bare en gang.
    Jeg blev advaret, men tænkte så slemt kan det ikke være, men det blev det.

• #3   20. apr 2023 Claus - jeg har bare haft et par biler (ikke transporter) med 2.0 TDIeren, og jeg har godt nok haft mange problemer med dem alle ?? men jeg havde nu overvejet det.

Brian - Det tager jeg bestemt ikke som en useriøs kommentarer.
    Jeg ved ikke om en Vito er bedre, men Hiace er i min optik bare håbløst forældet i den årgang. Selvom den givetvis er mere pålidelig.

• #4   20. apr 2023 når det er T5 det drejer sig om er spørgsmålet ikke hvilken der er mest bøvl med, for der er bøvl med stort set alle sammen. De to 2,5 udgaver er stort set ens, bortset fra turbo og motorstyring.
    Jeg ville gå efter den der er i bedst stand og ikke tænke så meget over hvilken variant det er. De fleste T5 er gamle håndværkerbiler der er blevet mere eller mindre mishandlet af forskellige ejere.
    I 2011 købte jeg en fabriksny T5 2,0 facelifted og det har været den varevogn der har stået mest på værksted af alle jeg har haft. Det var især motor, men også mange andre ting der ikke duede.

• #5   21. apr 2023 Har haft en 2006 med 1.9 85 hk. Mega sløv men kørte ellers fint. Fejlede heller ikke det store, men de er langt fra fejlfri og tænker alderen er imod dem idag. Ville overveje det igen.

• #6   22. apr 2023 #4 Du nævner at de har kørt som håndværkerbiler, og det er ikke nødvendigvis fordi de er blevet mishandlet, det kan sagtens være ekstremt mange korte ture, hvis det eksempelvis er en der kun tager små projekter ind.
    Alternativt kan det være en selvstændig der er begyndt at købe og renovere lejligheder, og så bliver en ny bil hurtigt til gammel og nedslidt pga bykørsel.

Kommentér på:
Vw transporter 2,5 tdi 174hk eller 130hk?

Annonce