Spørgsmål til pris og forventning på udskiftning af topstykke {{forumTopicSubject}}
Hej alle.
Jeg har en Ford C Max fra 2012, der har kørt 135.000 KM , og er en bil jeg er glad for.
Fornylig opførte min bil sig mærkeligt, og gik i det her værksteds/fejlmode hvor den kun kan køre 50km/t.
Vi fik den på værksted hos en af de store landsdækkende kæder.
De ringede efter nogle dage og fortalte at sensoren til topstykket sagde at det skulle skiftes.
De havde kigget det godt igennem men vidste reelt set ikke om den skulle skiftes indrømmede de, men sensoren blev ved med at slå ud.
Derefter fortalte de mig, jeg kunne jo få bilen igen, fordi nu havde de nulstillet sensoren, men gik den igen skulle jeg nok have skiftet topstykke og det koster 30.000kr.
Det føles lidt uforløst her på bagkant, selv hvis sensoren går igen i bilen så var de meget klare omkring de ingen anelse havde om det eksempelvis bare var sensoren den var galt med eller topstykket der faktisk skal skiftes.
Så jeg leder efter sådan lidt åben sparring her.
nov 2009
Følger: 71 Følgere: 616 Annoncer: 1 Emner: 570 Svar: 15.651
Sig til mekanikeren at du oplever den og den fejl, og hør så hans udspil, skriftligt tilbud er det bedste. Siger han topstykket er revnet, så er det jo nok sådan det er.
Hvor i landet befinder du dig??
dec 2009
Følger: 1 Følgere: 30 Biler: 1 Emner: 19 Svar: 937
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 511 Emner: 208 Svar: 1.051
jun 2005
Følgere: 45 Biler: 2 Emner: 118 Svar: 1.105
Find et værksted som ved hvad de laver, da det du er på tydeligvis ikke har kigget på den, men bare håber på du siger ja til 30k rep, som koster dem 1500kr at fixe
nov 2005
Følgere: 163 Biler: 5 Emner: 172 Svar: 12.147
For det lyder som en and
Spørgsmål til pris og forventning på udskiftning af topstykke