1.328 visninger
|
Oprettet:
Fra TROMLE til Skivebremse {{forumTopicSubject}}
jeg har en bil med skivebremser og en med tromler.. er det svært at flytte skive over på den anden og hele systemet ?? er det noget der koster mange pænge at flytte over sådan tidsmæigt ? det er en bmwe36 det drener sig om..
jan 2005
Følger: 8 Følgere: 7 Biler: 2 Emner: 62 Svar: 571
jan 2004
Følger: 1 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 7 Svar: 287
Min 318 er fra 89, og der er der skiver bag.
jan 2004
Følger: 1 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 7 Svar: 287
jan 2005
Følger: 8 Følgere: 7 Biler: 2 Emner: 62 Svar: 571
men underlig ja når en e34 har det
jan 2005
Følger: 8 Følgere: 7 Biler: 2 Emner: 62 Svar: 571
jul 2003
Følger: 169 Følgere: 126 Biler: 17 Emner: 67 Svar: 11.453
Tromlebremserne er meget mere servicevenlige. Skivebremserne bliver grimme og rustne på meget kort tid, da de ganske enkelt ikke bliver brugt nok!
Hvis jeg frit kunne vælge mellem skivebremser og trolmebremser ibag, og bremselængden ville være den samme, så ville jeg da klart vælge tromlebremsen.
jan 2005
Følger: 8 Følgere: 7 Biler: 2 Emner: 62 Svar: 571
Ved at flere primera køre med støbejernskiver og de ruster efter kun et par dage. Når man så begynder at køre og bremser bliver rusten hurtigt fjernet. Men det betyder at hvis bilen ofte står stille et par dage af gangen bliver bremserne meget hurtig skæve.
Fra TROMLE til Skivebremse