{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fra TROMLE til Skivebremse
  • #1   28. apr 2007 Det er et stort arbejde og for at bilen kan synes med det skal du gemme doner bilens stel nummer og oplyse det ved syn. Desuden er det ikke kun bremser men hele bagbroen der skal flyttes og meget andet..

  • #2   28. apr 2007 Det er sjovt der er tromler på din 318 fra 91.
    Min 318 er fra 89, og der er der skiver bag.


  • #3   28. apr 2007 Er det ikke nok og flytte bærearmene.

  • #4   28. apr 2007 Fover: Der skulle nok sparres et sted.
    men underlig ja når en e34 har det smiley


  • #6   28. apr 2007 Junker: fordelen er jo også at skivebremser ikke kræver så meget justering. Selvjusteringen er ikke god nok på de fleste biler og bliver det ikke jævnligt afskildt og justeret giver resultatet lidt sig selv.

  • #8   28. apr 2007 Det er faktisk den eneste fordel med skivebremser på baghjulene på en gadebil.
    Tromlebremserne er meget mere servicevenlige. Skivebremserne bliver grimme og rustne på meget kort tid, da de ganske enkelt ikke bliver brugt nok!

    Hvis jeg frit kunne vælge mellem skivebremser og trolmebremser ibag, og bremselængden ville være den samme, så ville jeg da klart vælge tromlebremsen.


  • #11   28. apr 2007 Om det bliver rustne og grimmer afhænger også meget af hvilket matriale skiverne er lavet af.

    Ved at flere primera køre med støbejernskiver og de ruster efter kun et par dage. Når man så begynder at køre og bremser bliver rusten hurtigt fjernet. Men det betyder at hvis bilen ofte står stille et par dage af gangen bliver bremserne meget hurtig skæve.


Kommentér på:
Fra TROMLE til Skivebremse

Annonce