{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
149 visninger | Oprettet:

hyundai i 10 1,2 går ud efter 20sekunder {{forumTopicSubject}}

Jeg har et problem med min hyundai i 10 1,2 2009, den har fået nye tændrør,tændkabler, tændspoler, benzinpumpe, den starter fint kører i ca. 20 sekunder, går så ud. kan starte igen med det samme, det gentager sig . nogen der erfaring med sådanne ting?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hyundai i 10 1,2 går ud efter 20sekunder
  • #1   i går kl. 14:31 Du nævner ikke benzin filter.
    Det ligner brændststof issue, og er nemt at teste du kan prøve at give den startgas i over de 20 sekunder og kan du forlænge tiden, er det brændstof.
    Gør startgas intet, er det mere sandsynligt at det er noget startspærre eller lign der slår igennem.(elektronisk anyways)


  • #2   i går kl. 14:34 tak for rådet, jeg prøver det

  • #3   i går kl. 14:43 jeg kan holde liv i den , ved at sprøjte startgas i den , når den er ved, at gå ud. så det må være et brændstofproblem

  • #4   i går kl. 15:43 Hvilken type nøgler er der til bilen

    Lyde som startspær ikke slår fra
    Sker tit når folk skiftet batteri i nøglen
    Og taber startspær chippen.

    Men det kommer and på hvilken type nøgler


  • #5   i dag kl. 10:43 Mr. Gsi
    Hvis det er startspærre burde selve tændingen så ikke forsvinde og bilen gå.ud når der bruges startgas?
    Nemmeste og billigste trin er at skifte benzin filteret.
    Og hvis jeg har ret i det med at startspærre bør tage både brændstof og tænding, så ville jeg nok kigge på brændstofpumpen igen. Og være meget obs på om den er blevet snavset til/stoppet til.
    Oftest dukker den her slags op hvis man kære tanken tom eller tæt på typisk flere gange.
    Jeg søger generelt at holde min på mindst kvart tank af samme årsag. Det er især lidt ældre biler hvor diverse snavs kan samle sig i tanken over tid.


  • #6   i dag kl. 12:43 Mange startspær, slukker kun for brændstof

Kommentér på:
hyundai i 10 1,2 går ud efter 20sekunder

Annonce