{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.035 visninger | Oprettet:

Ros til Thansen {{forumTopicSubject}}

Normalt holder jeg mig laaangt væk fra de butikker pga dårlig vejledning og generelt crappy mercandise...

Men i dag måtte jeg sgu krybe til metoder der ligger mig langt fra normen og købe et reperationsrør til mellempotten da den er knækket.. dette sku jeg give 69.00 kr for hos Tsvansen.

Hos CXitroen ville de have 275.20 kr for selvsamme stymp rør på ca 55 mm x 10 cm og det er ikke engang rustfrit..

I Thansen gik gutten direkte ud og hentede den stump der sku til og gav vejledning i montering og han sku ikke bruge 10 min på sin pc som de sku i Citroen. Dvs han vidste mere om bildele end dem.. det var samme rør type og materiale., og så sparede jeg sgu over 200 kr ved at bruge dem.... Jeg vil aldrig købe hverken fælge eller anlæg osv hos dem, men reservedele som disse kan jeg varmt anbefale at købe hos dem....

Umiddelbart vil jeg sige deres sortiment er blevet kanon ,. der er remus og momo osv og de ved efterhånden hvad de snakker om når man spørger dem.. så alt i alt ros til dem for deres udvikling i den positive retning.

Synes lige jeg ville rose dem for en gangs skyld.

Go dag til jer alle... Ses på striben

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ros til Thansen
Kommentér på:
Ros til Thansen

Annonce