Osram LED til Hyundai I10 {{forumTopicSubject}}
Hej Folkens,
Har været ude og investere i et sæt Osram LEDriving HL Easy H4 til min Hyundai I10 IA fra 2015.
Umiddelbart virker sættet, men mit problem er dog at det lange lys kun virker på venstre side.
Har byttet rundt på pærerne, men samme problem.
Er jeg virkelig ude i at jeg skal have fat i en Canbus adapter?
Har før haft et ældre sæt Philips LED i bilen (som jeg dog opgav at installere, da pæren ikke kunde være inde i lygtehuset), og dem mener jeg bestemt virkede som de skulle.
Har heller ikke noget problem med at det flimrer eller laver andre sjove ting.
Har i nogen forslag til hvad det kunne være?
Mvh.
H.E.
PS: Har stort set ændret alle pærer til LED, uden nogen problemer. Eneste der ikke virker er blinklys, så det er bare almindelige pærer.
maj 2009
Følger: 5 Følgere: 3318 Biler: 7 Emner: 184 Svar: 6.268
Langlys burde at virke uden modstand.. Så der siger jeg pas.
mar 2010
Følger: 2 Følgere: 18 Emner: 20 Svar: 1.265
Hvis det var canbus, burde begge "lygtesider" så ikke fejle på langt lys ?
Du har bekræftet at selve pæren er ok, så det må jo være noget med bilen.
Men antager samtidigt at de oprindelige pærer stadig giver positivt resultat og det er lidt mere sært.
sep 2023
Svar: 28
mar 2010
Følger: 2 Følgere: 18 Emner: 20 Svar: 1.265
Men hvis man nu har valgt ar have samme strøm indtag imod kraftigere lys. Kan det så tænkes at ledningen er lidt tendere/dårligere forbundet, så der ikke kan trækkes nok amp til at vække led ?
Jeg ved ikke hvor nemt det er men man kunne back probe plus i begge lugter med samme ledning, så de deler forsyning over begge indkomne ledninger og backproberne udjævner evt forskelle ?
Det er kun til test, men der vil bevise om det er fatningen eller bagved der driller... tænker jeg.
Mange af de videoer der er på YouTube måler de volt ud og så sætter de en pære imellem bagefter for at lave simpel test af amp.
Hvor mange watt er gl pære og ny pære på ?
Osram LED til Hyundai I10