{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
573 visninger | Oprettet:

VW klogt hoved søges(kanst) {{forumTopicSubject}}

Jeg søger lidt info om knastaksler og topstykker til en 1,6 diesel.
den tikker utrolig meget når den bliver varm(har en mistanke om en brændt ventil, men da motoren har gået 400tkm hat jeg overvejet om det kan være løfter eller knast der er trådt igennem,

jeg har et topstukke liggende fra en 1800 benzin, kan jeg bruge knast og løfter fra den evt?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VW klogt hoved søges(kanst)
  • #1   28. maj 2007 Om du kan bruge kansten er jeg ikk helt sikker på men løfterne er de samme.... men du behøver ikk skifte dem... de skal bare renses... kør en rens igennem olien og skift olie og oliefilter så kører det igen....

    og noget helt andet er at hvis det er ventilløftere så er der ikk nødvendigt at skifte knasten...


  • #2   28. maj 2007 Har lige målt løfter,de er de samme så nu er det bare knasten jeg mangler lidt info på

  • #3   28. maj 2007 allan, har dækslet pillet af og der er "mus" i kansten og 2 løfter er næsten på vej til at træde igennem,så det kunne jo være nemt hvis det passede sammen knasterne, har ladt mig fortælle at der er nogen der bruger en dieselknast i benzinmotore men om det er sandt ved jeg ikke

  • #4   28. maj 2007 kunne virkelig ikke forestille mig at det var muligt at bruge knasten fra benzinen. Det er jo to vidt forskellige principper de to motor kører efter så ville blive forbavset hvis de har nøjagtig samme åbningtider. Vis de har nogenlunde samme mål vil du nok kunne montere og starte den men regn ikke med den kører godt..
    Men tjek allerførst din løfter for de har det med at tikke på sådan en vw. Du har tjekket at det ikke er vakumpumpen der tikker og hvis det mere er en banke lyd end tikken kan du have en dårlig dyse..
    held og lykke

    Tjek: http://my.qxl.dk/accdb/viewitem.asp?AuctionNr=506141154


  • #5   28. maj 2007 Motoren er ikke hvad den har været , jeg har stumperne til at ligge til at hovedrenovere den men det er jo lige med at få det gjort he he jeg tror heller ikke det med knasten og tror nu også det er det purre opspind med at de han bruges i benzin motore men jeg vil aligevel lige pille den ud og måle den, kan jo være jeg bliver klog af det he he , der er helt ny vacum pumpe på og sys ikke jeg kan høre noget fra den, men nu har jeg fri i morgen så tror jeg vil forsøge lidt, jeg har næsten lige skiftet spidser på dysserne det er kun 15000km siden så de burde være jo være iorden

Kommentér på:
VW klogt hoved søges(kanst)

Annonce