{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
705 visninger | Oprettet:

Svend I
Svend I
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Mitsubishi Galant kører meget ujævnt {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har en misubishi Galant 1800 GLSI fra 1991. Den er på det sidste begyndt at køre meget ujævnt i tomgang, og når man prøver at give den lidt gas, er det ligesom om den bliver kvalt i det, og går i stå hvis man holder speederen nede.
Jeg har lige skiftet tændrør, tændkabler, fordelerdæksel og rotor. Dette hjalp en smule på det, da den kørte normalt en dags tid, men den er nu begyndt at gøre det sammen igen. Jeg har ingen anelse om hvad der er galt, og håber der er en her der kan hjælpe en smule.

Bonus info:
Når motoren er kold kan den ikke holde sig selv igang, men når motoren bliver varm kan den godt holde sig selv igang, men den kører ekstremt ujævnt omkring 500 o/min, og uanset hvor varm man får den, kan man ikke give den gas uden at den nærmest kvæles i det.

Mvh
Svend

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mitsubishi Galant kører meget ujævnt
  • #1   31. maj 2007 det skulle vel ikke være en toppakning der er ødelagt ?? bruger den vand eller olie ? efter den er begyndt at kører sådan som du forklare det!? smiley

• Svend I
    Svend I Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   31. maj 2007 Efter den har fået ny køler har den ikke brugt vand. Den har siden jeg har fået den brugt en smule olie, men den har også næsten kør 500.000 km efterhånden, så det er måske ikke så mærkeligt. Den startede ud med at være svær at starte, men når den blev varm var der ingen problemer, og pludseligt er den begyndt at køre ujævnt i motoren hele tiden, også når den er varm.

• #3   20. feb 2008 får den benzin nok

Kommentér på:
Mitsubishi Galant kører meget ujævnt

Annonce