{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
510 visninger | Oprettet:

M B
M B
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 7

Bilen spiller mig et pus!!!?? {{forumTopicSubject}}

har lige erhvervet mig en golf 3.... bilen fejler ikke noget overhoved og kommer fra Tyskland! MEN...har opdaget at bunden/tæppet i ved føresæddet er vådt.... bilen har stået længe og er lidt fugtigt men det kan ikke være det da den ellers ville være våd andre steder... har renset overløbet som skal lede vandet ned i hjulkassen for et par dage siden men uden resultat smiley er der nogen der har den fjerneste ide hvad det ellers kan være årsagen??? eller skal jeg jeg bare satse på at jeg har ramt rigtigt med overløbet og give det lidt tid??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bilen spiller mig et pus!!!??
  • M B
    M B Tilmeldt:
    okt 2004

#1   26. okt 2004 okey tak! vil straks gå ud og flå tæppet af...var ikke klar over at der var en prop der men hvis det er der problemet er så skal du sgu have stor tak, har sgu givet mig grå hår på hovedet smiley

• M B
    M B Tilmeldt:
    okt 2004

#2   26. okt 2004 hehe, du ved hvad problemet er kan jeg høre smiley har lige været ude og tjekke det....og det kunne meget vel være den....det våde område passer med hvor den sidder! Ved du evt hvor man kan skaffe en ny???

• M B
    M B Tilmeldt:
    okt 2004

#3   26. okt 2004 okey, siger mange tak for det var VIRKELIG ved at gå mig på nerverne.....drømte ikke om at der kunne sidde en prop der
    Men takker mange gange!

Kommentér på:
Bilen spiller mig et pus!!!??

Annonce