{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
976 visninger | Oprettet:

Mondeo V6 omdr. problemer {{forumTopicSubject}}

Jeg er den småfornøjede ejer af en Mondeo V6 fra 96` Den kører egentligt meget godt men den har en ekstrem irriterende tendens til at "hænge" i omdr. når jeg kobler ud/skifter gear den falder til ca 2000 omdr. hvorefter den smutter op på 2500 hvorefter den falder ned til normal tomgang igen....meget irriterende, håber der er nogen der ved hvad det skyldes. Har tænkt på om en chip måske ville hjælpe, men ved ikke....hjæælp

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mondeo V6 omdr. problemer
  • Martin C
    Martin C Tilmeldt:
    feb 2003

Følger: 1 Svar: 1
    #1   17. feb 2003 Hej T.P Det kan godt være din tomgangs regolator der er ikke køre som den skal.... mine forældre Opel Vectra gør det sammen og det er simpelhen tomgangs regolatoren der skal skiftes.... den kan hvis godt sidde fast hvis den er slidt.... håber det kan hjælpe dig. Hilsen Martin Christiansen

• muratz ahmed falacha a
    muratz ahmed falacha a Tilmeldt:
    feb 2003

Følger: 1 Svar: 1
    #2   18. feb 2003 prøv med en ny tomgangs kontrol ventil eller evt start med at prøve at rense den i noget sprit =du afmonterer den og fylder den med sprit og lader den ligge i en time og der efter sprøjter du den ren med trykluft så den er helt tør og det hjælper som regl men hvis det ikke går skal du nok investere i en nyden koster cirka en tusse hos ford

Kommentér på:
Mondeo V6 omdr. problemer

Annonce