{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Håndbremse hænger
  • #1   14. okt 2007 Sikkert under bilen...

• #2   14. okt 2007 du kan justere den op inde fra kabinen af er jeg meget sikker på, du skal bare have kardanboksen af/op og så sidder der en møtrik på håndbremsekablet som du kan spænde+ løsne.

• #3   14. okt 2007 og håndbremsen er jo mekanisk på din = kabeltrukket, den presser (hvis det er skiver bagpå) stemplet ud som går ud og låser klodserne fast til skiven= blokere baghjul så det ikke kan køre ved håndbremsen trukket.

hvis der er tromler bag trækker man i håndbremse, det får en arm inde ved bremse bakkerne, til at skubbe bakkerne ud til tromlerne hvor de så derved "tager fat" i tromlen og gør at den IKKE kan dreje hjulene længere..

ved ikke om det var det du ville ivde `^^

• #4   14. okt 2007 Hvis du overhovedet ikk ved hvad der skal ske burde du måske ikk selv gøre det , men få en til at hjælpe med det.
    Nogle folk som overhovedet ikk har nogen idé om det, kan lave mere ballade end gavn..

• #5   14. okt 2007 Steinmeier.

Tak for dit hurtige svar. Mest af alt, tak for at du besvarer og ikke bare spiller dum smart. smiley

Nu har jeg lidt at gå efter.

Mvh. Bo.

• #6   14. okt 2007 det er ikke for at spille smart eller noget, men hvis håndbremsen er blevet løs, er det MEGET dumt bare at stramme den... det tyder på der enten ikke er meget belægning tilbage på bakkerne, eller at tromlen er blevet for stor....!!! men oki, bare min mening, syns bare det er mere sikkert at kigge til bremserne, og finde ud af hva det er, og så kan man jo lige så godt justere dem når man er derinde... tar heller ikke ret lang tid...

-Jeppe Kjær

Kommentér på:
Håndbremse hænger

Annonce