{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.380 visninger | Oprettet:

dårlig lyd i motoren {{forumTopicSubject}}

vi har ´snake om en civic 92'er Esi. med supersprint.

Jeg har lige skiftet olie skift på min bil.. da jeg have kørt en masse km'er. men da jeg engang kørte frem og tilbage fra odense til århus, også hjem igen.. tjekkede jeg olie for sjov, et eller anden dag.. så have den kun halv olie.. men det tænkte jeg. det sku den nok klare.. men forstod ikk rigtig hvorfor der kun var halv olie tilbage..

men ja. så d. 24 kørte jeg så til århus også hjem til odense igår.. kom der en underlige lyd i motoren.. ved ik rigtig hvad det er. men det startede med at når jeg giver gass over de 4500 rpm. tikker det remlig hurtig.. som om det var ventilerne der åbner sig.. men lyder ikk helt normal.. også efter 10 km køre tur. da bilen stod stille. lyder det helt vildt underlige...

tjekkede olie.. der var slet ikk mere i.. men når bilen har stået stille 10 min. er der 2mm under olie prikken.

fyldt så 1 liter olie på fra Shell.. lyder det stadig det samme..

sku hilse at sige når jeg køre på motorvej. køre jeg mellem 150 til 180 hele vejen. RPMs tal 5000 til 5500.

håber i kan selve.. er godt nok vild ked af det. det den har kørt så lækker siden jeg købte den.. "Piv Piv.. " :'(.....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dårlig lyd i motoren
Kommentér på:
dårlig lyd i motoren

Annonce