{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
679 visninger | Oprettet:

motorskift i celica T16 {{forumTopicSubject}}

hvis jeg ikke tager meget fejl sidder der i min 1.6GT fra 87 en 4-AGE motor... jeg overvejer at anskaffe en corolla gti med 140 Hk da den nok er en anelse sjovere at lege med... det bliver først efter sommer..... men kan det overhovedet lade sig gøre??

den jeg overvejer er en:
Corolla AE92 GTI 1600 4AGE 16V 140Hk '91

den skulle i teorien kunne synes med den da den ikke overstiger 20% stigning i Hk

eller tager jeg helt fejl?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  motorskift i celica T16
  • #1   10. feb 2008 det kan du sagtens ja. men du burde også ku syne med 4agze motor. der er dog sket lidt lovændringer på den side, men spørg synshallen om du ikke kan syne med 4agze uden wastegate... den er MEGET sjovere..

• #2   10. feb 2008 bare søg for at du får motor styrinig med og ledningsnet men ja den er noget hurtiger og lyder kanon og kan godt side i din

• #3   10. feb 2008 jeg har snakket med en synsmand... han sagde at jeg skulle gange 122 med 1,20 hvilket giver 146... det var hvad han ville godkende i den.... meen som han sagde, står der 1600 på motoren så var der ikke mange synshaller der ville kigge nærmere på det...

jeg leder nok efter MOTOREN der skal i den hele sommeren men jeg vil gerne vide hvad jeg leder efter... hvad har en 4-AGZE af heste

• #4   12. feb 2008 Du behøver ikke ledningsnet og motorstyring.
    Den er lovlig mht de 20%.

Men den er ikke meget sjovere end en alm 124 hk.
    Du kan dog smide 124 hk knasterne i 140 hk's motoren, det skulle give lidt mere, da de er skarpere.

Drop at finde en 4AGZE. Dem der er tilbage er pissedyre, og ikke til at komme igennem syn med.

• #5   13. feb 2008 ok... godt info... jeg satser på min standart med lidt lir så

• #6   22. feb 2008 Man kan næsten altid syne det. Men det er afgiften der skal betales igen ved mange motorskift...

Kommentér på:
motorskift i celica T16

Annonce