{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
554 visninger | Oprettet:

Til alle kloge Sierrafolk! {{forumTopicSubject}}

Hej...
Jeg har en Sierra 2,0i DOHC fra 90', som mangler en omdrejningstæller. Jeg har nu købt et instrumentbord med omdr. Er der nogen af jer der har været igennem dette, og derfor ved hvad jeg skal gøre mht. ledninger, eller evt. har et diagram over det? I kan også kontakte mig på mailen: funch@mail.tdcadsl.dk
På forhånd tak
Steen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Til alle kloge Sierrafolk!
  • #1   12. nov 2003 Prøv at få en snak med Mr. H, han har en hvid sierra cosworth 2wd herinde, han ved alt om den slags. Ellers ka du gå ind på www.ford-cosworth.dk og videre ind på tom's corner og skrive en lille historie til ham der - han plejer at være utrolig hjælpsom.

    Held og lykke med det

    Flemming


  • tobias v
    tobias v Tilmeldt:
    jul 2003

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 183
    #2   13. nov 2003 hvis den ikke er forberedt til omd.tæller, så skal du trække en ledning ude fra klemme 1, tror jeg nok, på tændspolen, det er den grønne ledning. ellers spørg ford, de har hjulped mig meget, uden betaling.

    mvh tobias


  • #3   13. nov 2003 Jeg siger mange tak for jeres forslag. Bilen er desværre ikke forberedt til omdr. tæller. Tælleren har imidlertid kun 3 "ben" : 1-, 1+ og 1 styrestrøm. Så ud fra jeres forslag, kan jeg se at jeg skal have trukket en ekstra ledning fra klemme C på styrerelæet( klemme 15 ), som kan sidde i org. stikket bag omdr. tælleren. Så må vi håbe det virker!
    Men i hvertfald mange tak for forslagne...
    Hilsen Steen


Kommentér på:
Til alle kloge Sierrafolk!

Annonce