{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.173 visninger | Oprettet:

bremselys {{forumTopicSubject}}

Hejsa...

Ja jeg må med skam erkende at jeg mod min vilje har fået andet end amerikanske køretøjer på matriklen. smiley

Har købt en vw transporter 2,4 diesel fra 94. Regner med at den skal laves lidt småfed med tiden, men indtil videre er der en del rust og andre småting der skal laves først....

Er der nogen af jer der har forstand på sådan en folkevogn og bremselys..?????

Når den står uden tænding og jeg tænder lyset ser det fint ud. Og når jeg træder på bremsen uden tænding på virker det også fint. Men så snart jeg sætter tænding på lyser både bremselys og alm baglys hele tiden. (der er kørelys på bilen) Bremselyset lyser altså hele tiden når jeg kører, og jeg suser jo så rundt uden bremselys... Ikke så satans smart....

Nogen af jer der aner hvad fanden der kan være galt...???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bremselys
  • Has san
    Has san Tilmeldt:
    apr 2004

Følger: 1 Emner: 89 Svar: 1.199
    #1   10. apr 2005 Er næsten sikker på det er din stoplyskontakt der er smuttet... sidder over bremsepedalen, ganske simpel at skifte...>>>>Franke

• #2   10. apr 2005 Hey Franke..

Jep det var også min første tanke. Men den virker jo fint uden tænding på. Har dog haft den pillet ud, og fået en af dem med runde briller til at måle om den virker og det gjorde den sagde han.

• Has san
    Has san Tilmeldt:
    apr 2004

Følger: 1 Emner: 89 Svar: 1.199
    #3   10. apr 2005 Måske noget kortslutning, når der sættes tænding på?>>>Ellers kan jeg ikke komme med andre ide´er....

• #4   10. apr 2005 Jep den der med en eller anden form for kortslutning er også hvad jeg er kommet frem til.
    Havde håbet lidt på at en eller anden herinde havde prøvet at have henad samme problem og liiiige kunne fortælle mig hvad de gjorde..hehe..
    Men der er ikke anden udvej end at starte fra en ende af så..

Kommentér på:
bremselys

Annonce