{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
728 visninger | Oprettet:

stort stort problem {{forumTopicSubject}}

hey BG.

har købt mig en Opel Kadett D hvor der er lagt en 2,0i motor i fra en Vectra a med styrboks og det hele benz.pumpen er os taget fra samme bil...
men problemet er at en tar benz.pumpen konstant.. er der nogen der kan hjælpe mig med det problem...?

har prøvet mange forskellige ting..
men det hjælper ikke...
tror det er pumpe nummer 6 eller 7 der er røget nu


håber der er en der kan hjælpe med problemet


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  stort stort problem
  • #1   4. okt 2008 Prøv med en vagthund, hvis den stadig har tænder, er der ingen der tar' din benzinpumpe længere. smiley



  • #2   4. okt 2008 det ku jeg jo.. hehe...


    men det er da bare træls pumpem ik kan holde...
    har endda prøvet med en kabel direkte ude fra + på bat. og til pumpen med en konkatk og har lavet en rigtig go stel til den... men den holte kun 5 min.



    skal lige siges at jeg selv er mekaniker...
    men har bare ik ku finde nogen som har ku forklare mig det her problem


  • #3   4. okt 2008 Har du prøvet med en NY pumpe? og er du helt sikker, på at den får benzin, så den ikke kører varm og brænder sammen?

  • #4   4. okt 2008 nej har ik prøvet med en ny endnu...

    men har snakket ed en som sagde at jeg sku prøve og lave en studs i bunden af tanken og så sætte pumpen til der.. for hvis den nu ik er stærk nok til at ku trække benzinen op af tanken og så til pumpen...
    for så ville den ik ku trække trække det op og køre varm og brænde af.. men studsen sidder i bunden af tanken...

    men kom til at tænke på og jeg sku prøve en pumpe som er lidt kræftigere..? den kan jo suge mere benz frem...

    for på den bil den kommer fra, er der jo os en pumpe i tanken til at suge benz frem til den udvendife pumpe... men det kan man ik lave i tanken på en kadett d...


  • #5   4. okt 2008 nogle vw har en kombineret pumpe og benzinmåler...bla pf motor den pumper benz frem til hoved pumpe gennem et lille resovoir ....burde den ikk være en løsningsmodel....dvs en mindre pumpe til at fylde et lille " lager" og så direkte til hovedpumpen......

  • #6   4. okt 2008 En pumpe der er kraftig nok, vil nok gøre underværker, HVIS den får benzin.

  • #7   4. okt 2008 Du skal nok også lige huske, at rense benzinfilteret i tanken, hvis du ikke har fået gjort det, og der er et. smiley

  • #8   4. okt 2008 per s...
    jo ku det måske godt være... men det eneste som sidder i tanken er benz. måleren...




    søren g
    benz filter og pumpen sidde samme sted.. ku da godt være jeg sku ha fat i et nyt filter næste gang... men de gange jeg har købt/byttet pumpen ved en hugger har der altid været filter med da det sidder i samme klumt... så har bare byttet det hele hver gang


  • #9   4. okt 2008 Brugte dele er aldrig optimalt, det er godt brugte dele smiley
    Har du undersøgt hvad en ny koster hos Opel?


  • #10   4. okt 2008 helt enig med dig...
    nej ik ved opel...
    har hørt den koster 1500 kr. ved T-SVANSEN...
    men der køber jeg aldrig noget..
    men tør ik tænke på hva det koster ved OPEL... men nu er der jo garanti på den sidste pumpe jeg fik ved en hugger...
    så den skal jo self. bytttes..
    men nu må jeg jo prøve og se hva der sker...


    kender en virkelig go tekniker ved opel i esbjerg... men han er desværre på ferie...
    men det jo træls når man virkelig står og skal bruge bilen nu og her


  • #11   4. okt 2008 Det koster kun en opringning, at ringe til Opel, det ER før sket, at de er billigere end Thansen og lignende smiley

    Du skal nok lige undersøge, om du kan suge benzinen frem, før du tilslutter en pumpe igen, hvis du får den byttet under garantien, din tekniker kommer nok hjem igen, med mindre der er noget andet der trækker smiley nogle gange er man nødt til at vente, selv om tiden følels laaaaaaag, håber det lykkedes for dig smiley


  • #12   5. okt 2008 ja tror os jeg ringer til opel mandag
    ja han sku os komme hjem mandag...
    ja det ik altid thansen er billigere...
    men nu må jeg se...
    skal i hvert fald bare ha kigget på det...
    men prøver nogen forskellige ting inden jeg montere den nye pumpe


Kommentér på:
stort stort problem

Annonce