{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
805 visninger | Oprettet:

Problem stort problem {{forumTopicSubject}}

Jeg har en Peugeot 106 Rallye 1,3 fra 95...

Den skulle efter efter sigendene være chippet....

Problemet er:

Da jeg købte bilen.., kørte den smertefrit..., men efter en 14 dage..., gik den død..., når jeg bad den yde.., altså vis jeg lå med 80.., og ville lave en overhaling..., og accelerede op til 100.., slår den tænging fra.., den går helt død.. Så er jeg nød til at holde ind til siden.. og dreje nøglen rundt.., og starte igen.....

Jeg fik skiftet gear kasse for 1 måned siden.., og derefter var der ikke noget galt.., jeg kunne overhale og accelere uden problemer..., men nu i Tirsdags.., begyndte den på det igen.... I dag opdagede jeg også.., at den sluger alt alt for meget benzin.., jeg tankede i går.., for 300 kr 95..., og i dag.., er den næsten nede i det røde felt igen igen....

Jeg har talt med en, der har oplevet samme problem, bare med hans Golf 2.., hans rensede under fordeler dækslet.., det hjalp ved ham.., dog slugte hans ikke så meget benzin som min, hans forbrug var normalt...

Ved Peugeot.., siger de.., at det kan være min styre enhed/boks den er gal med....

Nogle af jer der ved hva det er måske..., eller ud fra symptonerne kan sige hva det er ... ? ? ?

Hjælp !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problem stort problem
Kommentér på:
Problem stort problem

Annonce