{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.273 visninger | Oprettet:

kvalitet hos mekonomen, thansen,toyota {{forumTopicSubject}}

Goddag, min vandpumpe er gået og skal have en ny, og kunne godt tænke mig at vide hvorledes kvaliteten varierer fra thansen 499,- til mekonomen 995,- og toyota 1499,-

Hvor stor en forskel er på de forskellige fx. mekonomen og thansen? for hvis ikke der er det store så er der jo ingen grund til at smide penge ud af vinduet.

på forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kvalitet hos mekonomen, thansen,toyota
  • #1   9. feb 2009 Kunne forestille mig Thansens var noget lort, har rigtig dårlige erfaringer med reservedele derfra! Og ville slet ikke spare 500-1000 kr på så en vigtig del smiley

• #2   9. feb 2009 Mekonomen, auto parts, Ftz Deres ting er uorginale men deres kvalitet er lige så høj som orginale dele.

• #3   9. feb 2009 okay ja har heller ikke tænkt mig at købe det hos thansen.. men blev lidt nysgerrig mellem mekonomen og toyota.

Nikolaj er det noget du er sikker på?

• #4   9. feb 2009 køb det ikke ved tsvansen

• #5   9. feb 2009 Jeg havde sku købt den orginal. men arbejder også selv ved toyota. så det er nok også det billigste.

• #6   9. feb 2009 du får hvad du betaler for !! længere er den ikke mester .
    t hansen er det værste kina pis ever!!

• #7   9. feb 2009 ja thansen var også bare et ekstra indslag, var ikke en mulighed.

Men har hørt at mekonomen og toyota skulle være nogenlunde samme kvalitet bort set fra det ikke er org.

• #8   9. feb 2009 Altså hvis kvaliteten på thansens reservedele var så elendigt, så fik de nok ikke lov til at sælge pisset, og jeg tror at meget af de dele thansen sælger er det samme som ftz osv sælger...

Bare min mening. Dog køber jeg selv for det meste originale dele, men det genere mig ikke at hente hos thansen.,

• #9   9. feb 2009 har i ikke set den progran hvor de teste alle produkter fra thansen ... de e de samme produkter de sælger som toyota eller fiat osv..... indpakning er deres kan ikke huske linket til det sted hvor de viser det men lygter generatore vandpumper det er testet

• #10   9. feb 2009 Personligt bruger jeg kun orginale dele, så har man en garanti for at man får det bedste.

• #11   9. feb 2009 Nu vil jeg ikke sidde og forsvarer Thansen, men der er utrolig mange af deres ting der kommer samme sted fra som Mekonomen får deres.. dvs det er den præcis samme stump, bare med et andet varenummer..

• #12   9. feb 2009 Thansen's gejl pis er noget lort lygter anlæg lys af alverdens ting...

Det er dårligt kvalitet men deres reservedele er vel okay jeg har da købt en del gange dele der til nogle af mine biler og andres..

Det har virket udmærket.. Såsom udstødning, lejre osv osv...

men vigtig dele ville jeg også helst fortrække at købe hos din bil forhandler...

• #13   9. feb 2009 Er helt enig med Supramanden, havde bestemt heller ikke købt ved THansen til min mkiv, jeg kunne overveje at købe ved mekonomen, havde det været en mindre vigtig del, men med blot en plov i forskel, ja så vilel jeg klart vælge org. delen.
    Evt. er der Supra klubber hvorigennem du får rabat - Hvis du da ikke allerede har medregnet denne!

• #14   9. feb 2009 der er flere vandpumper fra Thansen hvor skovlbladene er af plastik, hold dig laaaang væk fra dem da de nemt går istykker

• #15   9. feb 2009 ja jeg er sikker er selv mekaniker. Vi har skiftet mange vandpumper og tandremme og strammere osv der har aldrig været problemer

• #16   9. feb 2009 Køb du den bare ved t-hansen, de har tit de samme dele som mekonomen og ftz osv...
    Du får ikke bedre garanti på delene nogle steder når du ikke er værksted der monterer skidtet, da du som privatmand ikke kommer ret langt disse steder.....
    Tjek mærket inden du køber og start en debat derud fra, alt andet er idioti og klaphatteagtigt at ligge foretning til et debatforum.....
    Eller lad toyota skifte den for dig, istedet for at gøre det selv for det kan også ende i dit t-hansen dilemma som så mange har som undskyldning imod for du er jo ikke faglært og det giver jo ingen garanti når man allerede der prøver at spare penge og derefter at kritisere uoriginalt kontr originalt.....

Lidt en nollerholdning.....

Kommentér på:
kvalitet hos mekonomen, thansen,toyota

Annonce