Brembo! {{forumTopicSubject}}
Jeg skal have hjælp! Jeg har forsøgt at montere et Brembo GT1 kit på min Audi A4 S-line fra 2006. Pt. har jeg monteret RS4 replika fælge, og efter jeg havde monteret kittet, skulle fælgene tilbage.. FUCK! Der mangler i hvert fald 21 mm førend kaliberen kan være der. Standard sidder der ET45 på.
Ned til Audi i Helsingborg. Hvad kan der gøres? RS4 fælge, lød svaret. 25.000 klik for 18", og så skal det være ET35. Det var sgu alligevel for dyrt.
Ned til Euromaster (i Sverige) og høre, hvad der kan gøres. Han bestiller nogle BBS Challenge fælge hjem i 18" ET35. På med skiverne og kaliberne.. Nu spænder tossen fælgene helt sammen. Jeg kan se der mangler ungefär 1mm. Fælgen er spændt op imod kaliberen, og nu drejer tossen fandeme fælgen rundt; mine helt nye kalibre for en skraber - ikke meget, men mere end rigeligt. Neeeejjjjjj, skriger jeg! Stop, stop, stop. Der er for helvede ikke plads, din svenske tosse..
Ud af butikken med en erfaring - og ridset kaliber - rigere. Nu ved jeg det skal være ET35 for jeg tror det har noget med pladsen bagom fælgen at gøre. Jeg bestiller nogle Dotz Hanzo 19" i ET28 i den tro at de passer. De kommer hjem og gu fanden passer de ej. Nøjagtig samme problem som RS4 replika fælgen.
Ringer til til Racing Centret og får en tegning på nødvendig frigang på GT1 kittet som jeg reelt set ikke kan bruge til en skid for hvilken fælg har de påkrævede 54mm's frigang fra skiven og ud til bagsiden af fælgen? Racing Centeret - der ellers er rigtig søde og hjælpsomme - siger jeg skal bruge OZ Ultraleggera fordi der her er plads nok til kaliberen (det skal lige siges, at jeg ikke synes spacing er nogen god ide).
Hvem har forstand på eftermontering af Brembo Bremser GT1 og aå Audi A4 S-line? Hvad fanden gør jeg?
Nikolaj
jun 2003
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 1 Emner: 11 Svar: 3.588
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 33 Biler: 3 Emner: 59 Svar: 11.050
maj 2009
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 3
Ved jo at BBS Challenge passer - næsten -.
Er det, det jeg gør? Altså BBS Challenge og space 3 mm?
maj 2009
Racing Centret er jo officiel importør af Brembo og burde vel vide det. Af erfaring tør jeg ikke bestille OZ Ultraleggera hjem for hvad nu hvis? Vil bare gerne være helt sikker inden jeg køber andre fælge igen...
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 33 Biler: 3 Emner: 59 Svar: 11.050
Derfor må man jp spørge den der sælger / Laver produktet for de må bestemt vide hvad deres produkter kan bruges til, ellers går deres speciale jo lidt ud i vandet...
Mere derfor jeg skrev det.. ;-))
maj 2009
Brembo!