{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Raslelyd fra motor??, 94'er Golf TDI
  • #1   1. jul 2009 kunne måske godt være et pejlstangs leje men kan sku ikke huske om man kan høre det når den får snoninger

• #2   1. jul 2009 jeg tror nu nærmere det er din remstrammer der skal skiftes.. det lyder nemlig helt vild i tomgang og rasler nærmest..

den sidder til venstre når du kigger ned i motorumet kan godt være lidt trcky og komme til, men ud med luftfilterkassen så kan det lade sig gøre.. start motoren og hold øje med om den vibrerer helt vild, find evt en top der passer på og hold den i spænd imens. hvis det er den holder lyden op med det samme...

• #3   1. jul 2009 Det var da nogle bud, det er nemlig rimelig højt, men man kan ikke rigtig lytte sig frem til det...

• #4   1. jul 2009 Kan det ikk også bar være et skjold under bilen?

Sådan sagde min golf IV nemlig også engang og det var et skjold ved udstødningen..

• #5   1. jul 2009 hva med det plast dæksel der sidder over motoren?... eller ja rem strammeren de går osse til på dem du kan tage en lang skrue trækker og sætte ned på der hvor du tror lyden er så ligger du øret til så kan du tydeligt høre hvor lyden kommer fra.... men tvivler på et plejl leje for så vil den larme meget mere når den får gas

• #6   1. jul 2009 Det er den klassiske møg irreterende lyd de fleste af dem laver.

Der sidder et plasskjold hen over motoren som sagtens kan lave den lyd.

Desuden har jeg oplevet et par gange at flex-røret på udstødningen er gået løs og larmer/rasler meget uden at udstødningen er egentlig utæt

• #7   1. jul 2009 jeg er nu 99% sikker på at det er remstrammeren..

min egen lavede nemlig samme nr og hvis det bare lige steg 100 omdrejninger mere i tomgang gik den som en symaskine....

Kommentér på:
Raslelyd fra motor??, 94'er Golf TDI

Annonce