406 dør for strøm {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har et lille problem.
Min TS4 dør for strøm efter 36 timer :o(
Den var nede hos Peugeot inden jeg tog på ferie fordi den gik løb tør hele tiden. De sagde så det var pga. batteriet... det var helt færdigt og var begyndt at bule i siderne. Nå men jeg fik så sat et nyt batteri i for 4 uger.
Da vi så kom til Italien kogte bilen over... Ny blæser monteret fordi den gamle var stået af.
Men inde på værkstedet dernede løb den også tør for strøm. De satte den til lader og jeg kunne hente den om aftenen (torsdag).
Jeg fik besked på at bruge bilen i løbet af weekeden og komme mandag så de lige kunne måle spændingen på batteriet. Den var fin og den laver det strøm den skal når motoren går. De kontrollere også at polerne sad godt nok fast.
Nu har jeg så sat bilen lørdag morgen og idag er den helt tom!
Jeg satte en gammel radio i da vi skulle på ferie i stedet for std. Har fundet ud af den godt kan spille selvom nøglen ikke er drejet. Det kan std. ikke! Men når jeg piller fronten af kan den sq da ikke æde batteriet så hurtigt?
Den sad også i min gamle 406'er hvor det fungerede fint!
Nogle forslag?
dec 2006
Følger: 31 Følgere: 31 Biler: 1 Emner: 40 Svar: 963
jul 2006
Følgere: 24 Biler: 1 Emner: 73 Svar: 8.249
apr 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Biler: 3 Emner: 180 Svar: 994
Nu har jeg monteret std radio igen... Så skal der bare strøm på og se hvordan det går.
Har en kammerat der har sådan en tang. men han kommer først hjem fra ferie på onsdag :o(
406 dør for strøm